Vegetarisk kost?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. januar 2017

LeneKE

Hejsa

Vi er blevet enige om at vi vil prøve at leve vegetarisk i hele februar måned - ikke fordi det skal være noget permanent, men mere for virkelig at prøve det af og fremadrettet skære ned på vores kødindtag 

Jeg har googlet lidt og fundet nogle lækre vegetarretter, men mangler lidt input til hvad vi kan spise til frokost? Vores søn på 5 år går i børnehave og får mad dernede, så det fortsætter han selvfølgelig med - kød eller ej  Men Vi har også to teenagedrenge, som får madpakker med i skole - og vi to voksne skal jo også have mad med. 

Så jer, som er vegetarer: Har i nogle gode råd? Både til madpakker, men også generelt? Er der noget vi skal være opmærksomme på? Og hvis I lige har en opskrift eller to, som vi bare skal prøve, så er de meget velkomne 

På forhånd tusind tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2017

MiniMe2005

I skal virkeligt sætte jer godt ind i det, så I får de vitaminer og mineraler, I har brug for. Jeg var selv vegetar i en årrække, og det er så vigtigt, at I spiser rigtigt, også selvom det kun er en måned. 

Inde på vegetarkontakt.dk kan I læse en masse (hvis I ikke allerede har gjort det).

Men fedt, at I gør det :-) Kan anbefale at holde fast i en del af opskrifterne og et par kødfrie dage om ugen. Det er godt for både jer og miljøet ;-)

Anmeld Citér

3. januar 2017

Babilooo

Jeg vil sige at det er da et fedt tiltag.

men undersøg det grundigt .. teenage drenge der vokser og skal koncentrere kan i skolen kan ikke overleve på iceberg

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.