Hvor køber du solide leggins?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
6 svar
1 synes godt om
3. januar 2017

Troldemommi

Jeg er ved at være træt af konstant at skulle købe Leggins til Johanne, hun slider dem hurtigt op, jeg har mest holdt mig til dem fra Føtex, Bilka og Hogm men er nu villig til at betale mere, hvis bare de holder bedre.

Men hvor skal jeg købe dem?

de skal være ensfarvede, sorte, grå eller lilla

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2017

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Min datter bruger Minymo leggings, som holder rigtig godt.

Jeg sælger dem i min butik, men jeg er sikker på, der er nogen i Danmark, der også sælger dem (ellers sender jeg også til Danmark )

Anmeld Citér

3. januar 2017

Billefamilie

Jeg har ikke erfaring med leggings, men på house of kids har jeg lige set at de har rigtig mange  

Her er et link  http://www.houseofkids.dk/born/underdele/leggings.html

Anmeld Citér

3. januar 2017

Skouboe

Jeg syr dem selv. Det er noget af det nemmeste at sy - bogstaveligt talt 3 syninger og så elastik i taljen, og lægge dem op forneden. Hvis du har adgang til en symaskine, findes der masser af gratis mønstre på nettet eller på biblioteket, og en tur i stof2000 eller stof og stil kan skaffe dig mange lækre leggings til en rimelig penge.

Anmeld Citér

3. januar 2017

Troldemommi

Skouboe skriver:

Jeg syr dem selv. Det er noget af det nemmeste at sy - bogstaveligt talt 3 syninger og så elastik i taljen, og lægge dem op forneden. Hvis du har adgang til en symaskine, findes der masser af gratis mønstre på nettet eller på biblioteket, og en tur i stof2000 eller stof og stil kan skaffe dig mange lækre leggings til en rimelig penge.

Jeg har ingen symaskine, for jeg hader at sy 

Anmeld Citér

3. januar 2017

Troldemommi

Billefamilie skriver:

Jeg har ikke erfaring med leggings, men på house of kids har jeg lige set at de har rigtig mange  

Her er et link  http://www.houseofkids.dk/born/underdele/leggings.html

Jeg ville gerne have nogle personlige erfaringer om gode solide leggins, der er mange fine derinde, men jeg kan ikke se hvor holdbare de er, min datter er en lille abekat så de skal kunne holde til en del 

Anmeld Citér

3. januar 2017

Troldemommi

PT skriver:

Min datter bruger Minymo leggings, som holder rigtig godt.

Jeg sælger dem i min butik, men jeg er sikker på, der er nogen i Danmark, der også sælger dem (ellers sender jeg også til Danmark )

Det ser jeg lige på 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.