Hej morpanel!
Det er længe siden jeg fødte sidst, 2 år, men jeg har stadig problemer med hæmorider. De genererer ikke med smerte eller blod, og de kan stoppes tilbage så de ikke ses, men ved toiletbesøg popper de ud, og det største problem - ved analsex popper de ud. Og vi taler altså om en ret stor udposning.. Jeg aner selvsagt ikke hvordan det ser ud fra min kærestes vinkel, jeg ved bare at når han har trukket sig ud, så er "alt" på den forkerte side af indgangen og jeg kan ikke lade være at tænke om det ser helt gyseligt ud når han står der og har fuldt udsyn
det er virkelig ufedt! Og pinligt.
Hvad fanden gør man?
Brug en isterning til at få den til at krympe sammen. Jeg havde en hæmoride der var på størrelse med de store Thompson vindruer. Jeg fik rådet af min læge, og det virkede efter to "behandlinger". Jeg har ikke siden haft problemer med hæmorider.
Kulden fra terningen får udposningen til at trække sig sammen fordi "væggen" hvor udposningen sidder, er lidt tyndere der end resten af endetarmen. Du skal bare lade isterningen sidde på hæmoriden så længe som du nu kan holde ud, så skal den nok forsvinde.
Vh. M
Anmeld
Citér