Pinlige hæmorider. Hvad gør man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.487 visninger
10 svar
2 synes godt om
3. januar 2017

Anonym trådstarter

Hej morpanel! 

Det er længe siden jeg fødte sidst, 2 år, men jeg har stadig problemer med hæmorider. De genererer ikke med smerte eller blod, og de kan stoppes tilbage så de ikke ses, men ved toiletbesøg popper de ud, og det største problem - ved analsex popper de ud. Og vi taler altså om en ret stor udposning.. Jeg aner selvsagt ikke hvordan det ser ud fra min kærestes vinkel, jeg ved bare at når han har trukket sig ud, så er "alt" på den forkerte side af indgangen og jeg kan ikke lade være at tænke om det ser helt gyseligt ud når han står der og har fuldt udsyn  det er virkelig ufedt! Og pinligt.

Hvad fanden gør man? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2017

EKAB

Profilbillede for EKAB

Får dem fjernet, er vist mit eneste bud?

Anmeld Citér

3. januar 2017

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Får dem fjernet, er vist mit eneste bud?

Jeg kan bare læse mig til at det er noget smertefuldt noget, og når jeg nu ikke har smerter fra dem længere, så er det sådan lidt... 

Anmeld Citér

3. januar 2017

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Jeg kan bare læse mig til at det er noget smertefuldt noget, og når jeg nu ikke har smerter fra dem længere, så er det sådan lidt... 

Det var ikke smertefuldt for mig. Først får man stikpiller så det bliver en slap pose og så går man til en læge og får sat en elastik om posen og indenfor en uge er den død og faldet af.  Og min var STOR!

Anmeld Citér

3. januar 2017

Anonym trådstarter

MysteriousAngel skriver:

Det var ikke smertefuldt for mig. Først får man stikpiller så det bliver en slap pose og så går man til en læge og får sat en elastik om posen og indenfor en uge er den død og faldet af.  Og min var STOR!

Jeg må tale med lægen når kæresten rejser igen.. Hader når man bliver hæmmet af tanker 

Anmeld Citér

3. januar 2017

Mo9ca

Hej morpanel! 

Det er længe siden jeg fødte sidst, 2 år, men jeg har stadig problemer med hæmorider. De genererer ikke med smerte eller blod, og de kan stoppes tilbage så de ikke ses, men ved toiletbesøg popper de ud, og det største problem - ved analsex popper de ud. Og vi taler altså om en ret stor udposning.. Jeg aner selvsagt ikke hvordan det ser ud fra min kærestes vinkel, jeg ved bare at når han har trukket sig ud, så er "alt" på den forkerte side af indgangen og jeg kan ikke lade være at tænke om det ser helt gyseligt ud når han står der og har fuldt udsyn  det er virkelig ufedt! Og pinligt.

Hvad fanden gør man? 

Brug en isterning til at få den til at krympe sammen. Jeg havde en hæmoride der var på størrelse med de store Thompson vindruer. Jeg fik rådet af min læge, og det virkede efter to "behandlinger". Jeg har ikke siden haft problemer med hæmorider. 

Kulden fra terningen får udposningen til at trække sig sammen fordi "væggen" hvor udposningen sidder, er lidt tyndere der end resten af endetarmen. Du skal bare lade isterningen sidde på hæmoriden så længe som du nu kan holde ud, så skal den nok forsvinde.

Vh. M

Anmeld Citér

5. januar 2017

Mo9ca

Er der nogen af rådene der har hjulpet dig?

Vh. M

Anmeld Citér

5. januar 2017

Anonym trådstarter

Mo9ca skriver:

Er der nogen af rådene der har hjulpet dig?

Vh. M

Ikke endnu.. Jeg tror jeg prøver at tage mig sammen til et lægebesøg når kæresten er rejst igen. 

Anmeld Citér

5. januar 2017

Muhmi

Anonym skriver:

Hej morpanel! 

Hvad fanden gør man? 

Du får hæmoridecreme hos lægen

Anmeld Citér

5. januar 2017

Mo9ca

Anonym skriver:

Ikke endnu.. Jeg tror jeg prøver at tage mig sammen til et lægebesøg når kæresten er rejst igen. 

Okay. Håber det hjælper at komme til lægen.

Vh. M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.