Jeg er så træt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. januar 2017

Anonym trådstarter

Åååh piger.. Jeg er simpelthen SÅ træt. Mit hovede gør ondt, det trykker og svimler.. Så det hjælper ikke på at blive mindre tilpas. Sådan har det egentlig været fra befrugtning..

Jeg kan ikke leve på panodiler, men Gud hvor føler jeg bare at jeg kun kan ligge ned. ALT gør ondt fra nakke og op. Kan sove hele dagen, men selvfølgelig ikke om natten.. 

Er der håb for enden, eller forsætter det her bare sådan? 

Tak fordi du læste med og jeg fik lidt luft

Kæmpe kram fra ny mor 5+5 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Åååh piger.. Jeg er simpelthen SÅ træt. Mit hovede gør ondt, det trykker og svimler.. Så det hjælper ikke på at blive mindre tilpas. Sådan har det egentlig været fra befrugtning..

Jeg kan ikke leve på panodiler, men Gud hvor føler jeg bare at jeg kun kan ligge ned. ALT gør ondt fra nakke og op. Kan sove hele dagen, men selvfølgelig ikke om natten.. 

Velkommen i klubben. Jeg er 5+3 og kan til gengæld sove nat og dag de her dage.. og jeg har 8 timers vagter der venter på mig om 2 timer, kan SLET ikke overskue det! Var  vEd at falde i søvn ind over min mad i frokostpausen igår 

Anmeld Citér

2. januar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Velkommen i klubben. Jeg er 5+3 og kan til gengæld sove nat og dag de her dage.. og jeg har 8 timers vagter der venter på mig om 2 timer, kan SLET ikke overskue det! Var  vEd at falde i søvn ind over min mad i frokostpausen igår 

Ej men det er virkelig frusterende  Det værste er næsten mit hovede, puha hvor det trykker.. Og så er jeg så spændt i nakken.. Måske på grund af alt det søvn? Iiiih... Dagene føles lange nu.  har heldigvis ferie! Så der føler jeg virkelig med dig  det overskygger bare lidt "glæden", for man ligger som en zombie på sofaen. Øv!

Anmeld Citér

2. januar 2017

Sahara82

Anonym skriver:

Kender det kun ALT for godt. Er 6+5 og har det stadig elendigt! 

Min ferie slutter om to dage, og aner ikke hvordan jeg på onsdag skal kunne være frisk til at arbejde igen �� 

Men heldigvis ved jeg fra min sidste graviditet at det nok skal holde op igen, men om det tager fem eller ti uger er umuligt at sige.. men det skal nok blive bedre ��

Anmeld Citér

2. januar 2017

Anonym

Anonym skriver:

Ej men det er virkelig frusterende  Det værste er næsten mit hovede, puha hvor det trykker.. Og så er jeg så spændt i nakken.. Måske på grund af alt det søvn? Iiiih... Dagene føles lange nu.  har heldigvis ferie! Så der føler jeg virkelig med dig  det overskygger bare lidt "glæden", for man ligger som en zombie på sofaen. Øv!

Jeg skal bare overleve 2 dage mere!! 16 timers arbejde så har jeg fri i 5 dage.. det føles bare som en evighed.. kan slet ikke se en ende på det 

Anmeld Citér

2. januar 2017

Bb2015

Da jeg var gravid var jeg også død træt. Det er det jeg husker bedst - kunne sove hvor som helst og når som helst! Men det bliver bedre efter første trimester  det gjorde det ihverfald for mig.

Anmeld Citér

2. januar 2017

Pianisten

Jeg kunne absolut også sove stående i første trimester - heldigvis aftog det omkring 10+0 for mig. At det så vendte tilbage omkring 17+0 er en anden snak.. 

Anmeld Citér

2. januar 2017

Anonym

Puh kan høre jeg har noget "ikke rart" at se frem til 

Anmeld Citér

3. januar 2017

Baby2017

Bare rolig.  Det skal nok aftage.  Havde det på samme måde+kvalme til og med uge 12-13 stykker og så var det pludselig væk og jeg følte mig faktisk nærmest ikke gravid mere

Nu er jeg gået ind i 3 trimester og for******* hvor er det hårdt nu.  Man er stor og tung og får plukveer og ja trætheden har snaget sig tilbage sammen med let til at blive utilpas. 

Tror det er meget individuelt,  så ikke for at skræmme

Anmeld Citér

3. januar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Velkommen til begyndelsen af moderskabet. ;-)

ville ønske jeg kunne sige det blev bedre. Men med en dreng på 17 mdr og selv kun 4 timers søvn i nat. Så er det desværre ikke tilfældet. 

Er overbevist om at kroppen gør os trætte under graviditeten for at forberede os på de næste 2-3 års afbrudte/manglende søvn ;-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.