For lavt blodtryk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. januar 2017

Baby2017

Hejsa.  Var i dag ved lægen grundet mange plukveer og at jeg har tendens til at blive skidt tilpas ved at sidde op.  Alt var ok.  Han målte mit blodtryk til 110/8? Det har hele graviditeten ligget stabilt på omkring 120-130/8?. Jeg har også hovedpine 24/7 for tiden.  Han mente det var ok.  Men kan læse det er i den nedre grænse.  Kan det være det der driller?  Og er der evt.  Noget jeg kan gøre?  Er pt.  Meget sengeliggende grundet plukveer.  Er 32+5

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2017

Sandratoft

Baby2017 skriver:

Hejsa.  Var i dag ved lægen grundet mange plukveer og at jeg har tendens til at blive skidt tilpas ved at sidde op.  Alt var ok.  Han målte mit blodtryk til 110/8? Det har hele graviditeten ligget stabilt på omkring 120-130/8?. Jeg har også hovedpine 24/7 for tiden.  Han mente det var ok.  Men kan læse det er i den nedre grænse.  Kan det være det der driller?  Og er der evt.  Noget jeg kan gøre?  Er pt.  Meget sengeliggende grundet plukveer.  Er 32+5

Mener du et BT på 110/80? Isoleret set er det et fint BT og ikke for lavt. Bliver du nemt svimmel? Hovedpine skyldes ofte et for højt BT. 

Men.... det er altid svært at rådgive om sundhed på nettet, så vil altid anbefale at gå til egen læge igen

Anmeld Citér

2. januar 2017

Baby2017

Sandratoft skriver:

Mener du et BT på 110/80? Isoleret set er det et fint BT og ikke for lavt. Bliver du nemt svimmel? Hovedpine skyldes ofte et for højt BT. 

Men.... det er altid svært at rådgive om sundhed på nettet, så vil altid anbefale at gå til egen læge igen

Ja det lå på 110/ nogen og firs,  men kan ikke huske om det ligeud var 80 eller hvordan men ihvertfald er det det først tal der er faldet.  Tænker heller ikke det er for lavt men hvis det normalt ligger højere om det så påvirker en.  Ja jeg starter med at få det helt vildt varmt og sveder,  så kommer svimmelheden og kvalmen.  Det hjælper at stå/gå eller ligge på siden

Anmeld Citér

2. januar 2017

Miti's mama

Jeg ligger generelt lavt på 95/65... men lægen siger stadig det er fint... har bare mere tendens til at blive svimmel, især hvis jeg sætter/stiller mig op for hurtigt. Bare tag den med ro og lyt til din krop så du ikke dejser om.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.