kan det være en BIO :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. januar 2017

Anonym trådstarter

hej kvinder

har virkelig brug for hjælp.

har i en uges tid kunne teste svagt positiv, begyndte så at bløde idag ikke meget kun sådan noget lyserød noget har ikke engang bind på kun trusse indlæg., jeg valgte så at tage en test alligevel og jeg kan stadig ane en nr. 2 streg svag men den er der.

er bare så ked af det, for føler det sker for alle mine andre veninder bare ikke for mig  

nogen der tror det er en bio jeg måske er igang  med eller???

del også gerne jeres historier med blødning og været gravide hvis i har nogen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2017

God-mor

Anonym skriver:

hej kvinder

har virkelig brug for hjælp.

har i en uges tid kunne teste svagt positiv, begyndte så at bløde idag ikke meget kun sådan noget lyserød noget har ikke engang bind på kun trusse indlæg., jeg valgte så at tage en test alligevel og jeg kan stadig ane en nr. 2 streg svag men den er der.

er bare så ked af det, for føler det sker for alle mine andre veninder bare ikke for mig  

nogen der tror det er en bio jeg måske er igang  med eller???

del også gerne jeres historier med blødning og været gravide hvis i har nogen

Det lyder som en bio Men hvis du ikke bløder mere end lidt lyserødt så ville jeg om et par dage kontakte lægen for at høre om det er muligt at få taget en blodprøve for at se hvad dit hcg tal ligger på. Jeg håber for dig at den er der, og at du stopper med at bløde

Anmeld Citér

2. januar 2017

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Det lyder som en bio Men hvis du ikke bløder mere end lidt lyserødt så ville jeg om et par dage kontakte lægen for at høre om det er muligt at få taget en blodprøve for at se hvad dit hcg tal ligger på. Jeg håber for dig at den er der, og at du stopper med at bløde

håber jeg også, vi var så sikre på den var der denne gang

Anmeld Citér

2. januar 2017

Bb2015

Jeg blødte lidt i starten af min graviditet - det var dog først omkring uge 8 og anden "udebleven mens". Altså der den skulle have ligget. Det var som du beskriver det. 

Men det er lidt mærkeligt med den utydelige streg så er enig med den anden kommentar - tror du må væbne dig med tålmodighed og se om mens kommer og ellers må du ringe til lægen  krydser fingre for at alt er som det skal være 

Anmeld Citér

2. januar 2017

AnoMom

Hvor langt skulle du være henne? :-) 

Anmeld Citér

2. januar 2017

Pianisten

Jeg blødte omkring uge 4+? i halvanden dag. Troede faktisk det var min menstruation - det var kraftigere end det du beskriver. Fik også lavet en test der var svagere end de tidligere. Men er da 19+4 i dag og så til NF en lækker, velskabt bebs ��

Hvor langt ville du være henne, hvis det var?

Anmeld Citér

9. januar 2017

Anonym trådstarter

Jeg ville være 5 eller 6 uger henne nu. Har så ikke testet videre siden. Men har de sidste dage haft meget kvalme og hovedpine og træthed, men ikke har kunne sove før omkring 3 tiden om natten grundet kvalme. 

Jeg blødte svagt 1 dag brugte kun trusse indlæg. Og pletblødte lidt om formiddagen dagen efter og så stoppede det igen og så kom der lyst og brunt udflåd og svømmer i udflåd nu.  Havde positiv æl test dagen inden jeg begyndte at bløde

Anmeld Citér

10. januar 2017

HPH

Anonym skriver:

Jeg ville være 5 eller 6 uger henne nu. Har så ikke testet videre siden. Men har de sidste dage haft meget kvalme og hovedpine og træthed, men ikke har kunne sove før omkring 3 tiden om natten grundet kvalme. 

Jeg blødte svagt 1 dag brugte kun trusse indlæg. Og pletblødte lidt om formiddagen dagen efter og så stoppede det igen og så kom der lyst og brunt udflåd og svømmer i udflåd nu.  Havde positiv æl test dagen inden jeg begyndte at bløde

Æl test kan også blive positiv hvis du er gravid.

prøv da at teste igen

Anmeld Citér

10. januar 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Tror stadig du er gravid. Test igen :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.