Kan man dø af at være træt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
7 svar
1 synes godt om
1. januar 2017

Mortil2piger18

okay spøg til side... 

men er virkelig træt, er kun 5+2 og trætheden er voldsom g er lige mødt på arbejde. Lige nu kan jeg ikke overskue hvordan jeg kommer levende igennem de næste 8 timer. Jeg sov endda længe og nåede en middagslur inden arbejde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2017

MorTilN

Det lige før jeg troede det også men har heldigvis fået lidt mere energi efter jeg ramte 13+

De første knap 3 måneder lavede jeg stortset ikke andet ind at sove, æde, drikke, tisse, kaste op og forsøg ikke at falde i søvn i timerne

Anmeld Citér

1. januar 2017

Mortil2piger18

Viventerpådig skriver:

Det lige før jeg troede det også men har heldigvis fået lidt mere energi efter jeg ramte 13+

De første knap 3 måneder lavede jeg stortset ikke andet ind at sove, æde, drikke, tisse, kaste op og forsøg ikke at falde i søvn i timerne

Det er op af bakke! Jeg er kun mega træt og ondt i brystvorterne så jeg er nok sluppet billigt (indtil videre) har bare 2 dage mere på arbejde inden jeg har fri. Ved ikke hvordan jeg kommer til at overleve det 

Anmeld Citér

2. januar 2017

MorTilN

Kærlighedogkildevand skriver:

Det er op af bakke! Jeg er kun mega træt og ondt i brystvorterne så jeg er nok sluppet billigt (indtil videre) har bare 2 dage mere på arbejde inden jeg har fri. Ved ikke hvordan jeg kommer til at overleve det 

Det er virkelig op af bakke  

Anmeld Citér

2. januar 2017

Miss LT

Jeg er 20+5 og er ramt ind i endnu en bølge af træthed! I starten sov jeg konstant, endte endda med at måtte tage en lur på toilettet på arbejdet, fordi jeg var så smadret hele tiden. Jeg venter stadig på den periode, hvor man får mere energi og synes tiden flyver afsted...

mit eneste råd til dig, prøv og få en lur mast ind i og for mig hjalp det at drikke en masse vand og spise lidt slik, det virker ikke så godt som kaffe plejede inden baby, men psykologisk giver det er lille boost

Held og lykke med det hele

Anmeld Citér

2. januar 2017

Mortil2piger18

Miss LT skriver:

Jeg er 20+5 og er ramt ind i endnu en bølge af træthed! I starten sov jeg konstant, endte endda med at måtte tage en lur på toilettet på arbejdet, fordi jeg var så smadret hele tiden. Jeg venter stadig på den periode, hvor man får mere energi og synes tiden flyver afsted...

mit eneste råd til dig, prøv og få en lur mast ind i og for mig hjalp det at drikke en masse vand og spise lidt slik, det virker ikke så godt som kaffe plejede inden baby, men psykologisk giver det er lille boost

Held og lykke med det hele

Jeg overvejede faktisk at snige mig på toilettet for at få fred haha 

Anmeld Citér

2. januar 2017

Miss LT

Kærlighedogkildevand skriver:

Jeg overvejede faktisk at snige mig på toilettet for at få fred haha 

En stor trøje og et tykt halstørklæde, så ligger man helt fint ��

Anmeld Citér

2. januar 2017

Mortil2piger18

Miss LT skriver:

En stor trøje og et tykt halstørklæde, så ligger man helt fint ��

Hihi 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.