Dagen efter dagen derpå!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
8 svar
3 synes godt om
1. januar 2017

Aristocats

Årgh, jeg fik lidt mere end blot en lille én på igår  Hold nu fast jeg har det dårligt i dag, jeg glemmer hver gang hvor slemme tømmermænd er indtil jeg står med det igen og så det at pleje dem i selskab med unger! Jeg skal nærmest knække mig uanset hvad jeg ser eller lugter, det står ikke godt til! Og jeg tror i hvert fald jeg har røget 3 pakker smøger hist og pist... Jeg ved at hvis jeg bevæger mig udenfor og opfanger cigaretrøg så kommer alkoholen op igen i løbet af nul komma fem! Puh, det er ikke et pænt indlæg her, men er der andre der lider? Håber ikke ungerne opfanger at jeg er alt for slidt i dag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2017

1977

Profilbillede for 1977

Jeg nåede kun at få 3 små glas vin i går, så jeg er kun søvnig her dagen efter  men jeg husker med gru tidligere tømmermænd hvor man bare skal være på  håber du er klar til i morgen 

Anmeld Citér

1. januar 2017

Muhmi

Næ jeg har det skønt Men jeg drak så heller ikke hihihi, ellers havde jeg haft det som dig og nej, tømmermænd er ikke sjove i børns selskab, det er næsten som om de lige bliver 15 gange værre heheheh

Anmeld Citér

1. januar 2017

Benjamins'mor

Aristocats skriver:

Årgh, jeg fik lidt mere end blot en lille én på igår  Hold nu fast jeg har det dårligt i dag, jeg glemmer hver gang hvor slemme tømmermænd er indtil jeg står med det igen og så det at pleje dem i selskab med unger! Jeg skal nærmest knække mig uanset hvad jeg ser eller lugter, det står ikke godt til! Og jeg tror i hvert fald jeg har røget 3 pakker smøger hist og pist... Jeg ved at hvis jeg bevæger mig udenfor og opfanger cigaretrøg så kommer alkoholen op igen i løbet af nul komma fem! Puh, det er ikke et pænt indlæg her, men er der andre der lider? Håber ikke ungerne opfanger at jeg er alt for slidt i dag 

Nej. Hverken min kæreste eller jeg drak i går. Han skulle køre, og han kan hverken lide rødvin, champagne eller øl (han er lidt af en kræsenpind ) så han drak ikke. Jeg havde betændelse i bugspytkirtlen og fik fjernet galdeblæren for 3 mdr siden, så jeg må ikke drikke alkohol 3 mdr endnu (fik afvide på sygehuset jeg ikke måtte drikke i 6 mdr pga bugspytkirtlen).  

Men bortset fra det, så har jeg faktisk aldrig haft tømmermænd, og min søster og jeg drak en del champagne forrige nytår.

Anmeld Citér

1. januar 2017

Aristocats

Benjamins'mor skriver:

Nej. Hverken min kæreste eller jeg drak i går. Han skulle køre, og han kan hverken lide rødvin, champagne eller øl (han er lidt af en kræsenpind ) så han drak ikke. Jeg havde betændelse i bugspytkirtlen og fik fjernet galdeblæren for 3 mdr siden, så jeg må ikke drikke alkohol 3 mdr endnu (fik afvide på sygehuset jeg ikke måtte drikke i 6 mdr pga bugspytkirtlen).  

Men bortset fra det, så har jeg faktisk aldrig haft tømmermænd, og min søster og jeg drak en del champagne forrige nytår.

Shit, hvordan har du aldrig haft tømmermænd?!  Har du en form for superkræfter eller hvad? Om ikke andet under jeg dig ikke de tømmermænd 

Anmeld Citér

1. januar 2017

nilletøz

Nope er bare træt...

er en af de heldig som aldrig lider af tømmermænd  kan gå i seng kl 3 og stå op kl 7-8 stykker og være "frisk" 

Anmeld Citér

1. januar 2017

alenemor42

Aristocats skriver:

Jeg har ikke tømmermænd idag.. jeg var røvsygt og var ingen steder igår.

Men forfanden jeg føler med dig men jeg håber du havde skide sjovt !

Tissede lidt i bukserne af grin over dit indlæg i en anden nytårstråd 

Ps. Ungerne godtager altid man nok har fået lidt influenza 

Anmeld Citér

1. januar 2017

Aristocats

alenemor42 skriver:

Jeg har ikke tømmermænd idag.. jeg var røvsygt og var ingen steder igår.

Men forfanden jeg føler med dig men jeg håber du havde skide sjovt !

Tissede lidt i bukserne af grin over dit indlæg i en anden nytårstråd 

Ps. Ungerne godtager altid man nok har fået lidt influenza 

De er heldigvis prællet af nu, så "influenzaen" er magisk vis blevet kureret 

Jo tak, jeg havde det skam virkeligt sjovt og for hulan, det er LAAAANG tid siden jeg har været fuld, så må nok sige jeg følte den igår  Er glad for at indlægget kunne underholde, det bekræfter mig bare i, at der er andre der nok godt kan følge de "sjove" eskapader man lige pludselig får rodet sig ud i.... Blackouts er overalt for mit vedkommende! 

Anmeld Citér

2. januar 2017

Benjamins'mor

Aristocats skriver:

Shit, hvordan har du aldrig haft tømmermænd?!  Har du en form for superkræfter eller hvad? Om ikke andet under jeg dig ikke de tømmermænd 

Har ingen anelse. Det må ligge i generne, min søster har heller aldrig haft tømmermænd.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.