Årh, her ligger jeg og tuder imens min mand og ungerne er gået i haven.
Jeg er gravid med tredje barn. En temmelig hård graviditet med blødninger, kvalme og opkastninger dagligt. Er halvvejs og kaster stadig op.
Det er naturligvis hårdt for vores lille familie. Manden tager et kæmpe læs i forhold til praktiske gøremål, samt hverdagen med ungerne. Jeg føler mig lidt sat ud af spil.
Min mand er presset. Han har fået nye arbejdsopgaver på arbejdet samtidig med at han flexer sin arbejdstid meget, for at hverdagen skal gå op. Det gør ham sur og gnaven.
Jeg ligger passiv på sofaen og brokker mig over, at han er for hård ved børnene og ikke er nærværende nok osv. Hvilket jeg godt ved, skyldes at han er presset.
Jeg føler bare, at det er mig der stresser ham og at han ville være bedre tjent uden mig. At han er gladest, når jeg ikke er der.
Nu ligger jeg med dumme tanker om at sætte ham fri og gå fra ham. Vi presser hinanden for tiden. Jeg har fire mdr. til termin og håber selvfølgelig at alt bliver normalt igen, når jeg ikke længere skal være gravid. Lige nu ser det bare håbløst ud.
Hvad filan gør jeg, for at vi kan få en tålelig hverdag sammen uden skænderier og diskussioner over de samme ting? Min mand er begyndt at gå, når jeg prøver at snakke med ham om tingene, så føler virkelig at vi glider længere og længere fra hinanden 
årh en tudedag!!
Anmeld
Citér