Advokat til en enlig mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.243 visninger
7 svar
1 synes godt om
1. januar 2017

Emma93

Jeg alle og håber nogen måske kan hjælpe en del

Jeg er enlig med min datter og hun har så haft samvær med sin far men hendes far tænker desværre ikke på sin datter tværtimod tænker han kun på sig selv og hvad der passer ham. 

Han er gift og venter endda en pige om en måned fra hans kæreste.

Vi har været uenig og der har været mange ting men frem er så god til at overbevise andre hvorimod jeg slet ikke kan finde ud af det og er ikke engang så god til at omformulere eller formulere mig så godt som ham og nu søger jeg en god advokat 

Har hørt om en del bl.a lexcos (staves) 

Fra odense 

Er ser nogen der har erfaring g med dem eller gerne vil dele oplevelser med mig ang advokaterne ? 

Søger hjælp og rådgivning 

Forresten godt nytår 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2017

MorTilN

Jeg vil sige min erfaring er at de små advokat firmaer er ikke at anbefale. Jeg vil helt klart vælge et større firma hvor der er flere advokater ansat.

Anmeld Citér

1. januar 2017

Emma93

Viventerpådig skriver:

Jeg vil sige min erfaring er at de små advokat firmaer er ikke at anbefale. Jeg vil helt klart vælge et større firma hvor der er flere advokater ansat.

Tak for svar  

Men kan du anbefale nogen? Er helt ny i de ting og har ikke så mange kontakter 

Ved ikke hvordan man skal vide om de eller andre advokater er gode :/ 6

Anmeld Citér

1. januar 2017

MorTilN

Emma93 skriver:

Tak for svar  

Men kan du anbefale nogen? Er helt ny i de ting og har ikke så mange kontakter 

Ved ikke hvordan man skal vide om de eller andre advokater er gode :/ 6

Jeg kan desværre ikke anbefale nogen bestemte men kan kun sige du skal undersøge hvor store de er før du giver dem sagen. Men vis du søger på Google så vælg en af de store og se om du kan finde nogle kunde anmeldelser på dem

Anmeld Citér

1. januar 2017

Emma93

Viventerpådig skriver:

Jeg kan desværre ikke anbefale nogen bestemte men kan kun sige du skal undersøge hvor store de er før du giver dem sagen. Men vis du søger på Google så vælg en af de store og se om du kan finde nogle kunde anmeldelser på dem

Okay så jeg skal kunne se hvor stor de er ved at kigge på hvor mange advokater de har i deres firma ik ?:*

Anmeld Citér

1. januar 2017

MorTilN

Emma93 skriver:

Okay så jeg skal kunne se hvor stor de er ved at kigge på hvor mange advokater de har i deres firma ik ?:*

Jo gerne et der evt har med erhvervsmæssige sager at gøre også men ellers følg din mave fornemmelse  og intuition 

Anmeld Citér

1. januar 2017

MorTil3+

Emma93 skriver:

Jeg alle og håber nogen måske kan hjælpe en del

Jeg er enlig med min datter og hun har så haft samvær med sin far men hendes far tænker desværre ikke på sin datter tværtimod tænker han kun på sig selv og hvad der passer ham. 

Han er gift og venter endda en pige om en måned fra hans kæreste.

Vi har været uenig og der har været mange ting men frem er så god til at overbevise andre hvorimod jeg slet ikke kan finde ud af det og er ikke engang så god til at omformulere eller formulere mig så godt som ham og nu søger jeg en god advokat 

Har hørt om en del bl.a lexcos (staves) 

Fra odense 

Er ser nogen der har erfaring g med dem eller gerne vil dele oplevelser med mig ang advokaterne ? 

Søger hjælp og rådgivning 

Forresten godt nytår 

Vi har haft god erfaring med Selandia advokater, men det er jo så i Holbæk. 

Anmeld Citér

1. januar 2017

Emma93

MorTil3+ skriver:

Vi har haft god erfaring med Selandia advokater, men det er jo så i Holbæk. 

Ja det langt fra mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.