Kan man teste forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2017

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Smut i netto/rema/et andet sted i morgen og køb en test... du vil nu være omkring 4+0 og de fleste kan først teste positiv omkring 4+0 så de test du før har taget er alt for tidligt... og ja når du har gjort det og tisset på en  så ring til lægen... 

Hvis den er positiv skal du høre om den medicin du har fået kan skade fostret

Hvis den er negativ skal du undersøges for hvad der så kan være galt... 

Tak. For svar. Køber nogle teste imorgen og kontakter lægen tirsdag

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2017

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

helt klart læge og blodprøve...

jeg fik kvalme dagen efter at ægget blev befrugtet... testede først positiv ved lægen da jeg var 5+5...

havde selv testet da jeg var 3+5 og den var negativ så troede også bare at det var influenza for det var lige sæson for det...

men efter 5 uger med kvalme og at kaffe var ulideligt til trods for jeg er afhængig af kaffe så tog jeg til lægen og bad om en test...

Anmeld Citér

1. januar 2017

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

helt klart læge og blodprøve...

jeg fik kvalme dagen efter at ægget blev befrugtet... testede først positiv ved lægen da jeg var 5+5...

havde selv testet da jeg var 3+5 og den var negativ så troede også bare at det var influenza for det var lige sæson for det...

men efter 5 uger med kvalme og at kaffe var ulideligt til trods for jeg er afhængig af kaffe så tog jeg til lægen og bad om en test...

Tak for svar .....

R inger tirsdag vis det ikke er bedre. tænker imorgen må dem som virkelig har brug for lægen have førsteret. Hvordan gik det resten af graviditeten? ��

Anmeld Citér

2. januar 2017

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Tak for svar .....

R inger tirsdag vis det ikke er bedre. tænker imorgen må dem som virkelig har brug for lægen have førsteret. Hvordan gik det resten af graviditeten? ��

kvalmen gik i sig selv efter 3 måneders tid hvor den blev mindre og mindre :)

jeg var en heldig kartoffel der havde en meget nem graviditet og nem fødsel :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.