kan jeg tillade mig det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
4 svar
3 synes godt om
1. januar 2017

Anonym trådstarter

min mobil stoppede med at virke her op til nytår, og jeg smed derfor en besked på min Facebook om at folk må kontakte mig der hvis der er noget indtil jeg får en ny.

Det gik så op for mig at mit barns far ikke har kunnet se beskeden, da jeg ikke er venner med ham på Facebook. Jeg søgte derfor efter ham for at give ham besked, men jeg kunne ikke finde ham. Til gengældt fandt jeg både hans samlever og hans mor, men ingen af dem er ven med ham, så jeg har en mistanke om at han har slettet sin profil.

men nu til mit spørgsmål; kan jeg tillade mig at sende en personlig besked til hans samlever om min situation?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2017

modesty

Anonym skriver:

min mobil stoppede med at virke her op til nytår, og jeg smed derfor en besked på min Facebook om at folk må kontakte mig der hvis der er noget indtil jeg får en ny.

Det gik så op for mig at mit barns far ikke har kunnet se beskeden, da jeg ikke er venner med ham på Facebook. Jeg søgte derfor efter ham for at give ham besked, men jeg kunne ikke finde ham. Til gengældt fandt jeg både hans samlever og hans mor, men ingen af dem er ven med ham, så jeg har en mistanke om at han har slettet sin profil.

men nu til mit spørgsmål; kan jeg tillade mig at sende en personlig besked til hans samlever om min situation?

Har han ikke en mailadresse?

Ellers vil jeg sige ja. Dit barns far skal kunne komme i kontakt med dig.

Anmeld Citér

1. januar 2017

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Har han ikke en mailadresse?

Ellers vil jeg sige ja. Dit barns far skal kunne komme i kontakt med dig.

jo, han har en mail adresse... men den havde jeg kodet ind på mobilen og jeg brugte den stort set aldrig, så jeg kan ikke huske den.

Anmeld Citér

1. januar 2017

Bb2015

Anonym skriver:

Jeg ville umiddelbart sige at det er i orden. I skal jo kunne komme i kontakt med hinanden når i har et barn sammen, og det burde samleveren da være med på 

Anmeld Citér

1. januar 2017

Fremad

Det ville jeg bestemt mene.... Du skriver da bare at din mobil er kaput, og du har søgt men kun kunne finde hende og derfor skriver, så han ved besked og ved hvordan han kan komme i kontakt med dig, uheld skrev mht mobiler der driller og andet, og vil bestemt se det som en positiv ting at du ser det vigtigt at han ved besked og kan komme i kontakt med dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.