Hey,
for det første så er det frygtelig at have det sådan og jeg forstår din splittelse og frustration.
Det er altid svært når man ikke bare er kærester men de følger hus, børn og økonomiske ting med.
Derfor er man også villig til at gå langt for at redde ens forhold.
Her er hvad jeg umiddelbart ville overveje:
1) en pause (er nævnt før). Men jeg kan med personlig erfaring sige at en pause kan føre til at man finder hinanden igen. Ca 1 1/2 år inde i mit forhold gik min kæreste lidt i selvsving og ikke vidste hvad han ville. Vi flyttede derfor fra hinanden i godt 6 mdr, men forblev kærester. Det var en mega hård periode, men vi er i dag stadig sammen på 8 år og skal snart begynde at få fælles børn.
2) en neden filosofi jeg altid har haft er at man inderst inde i maven godt ved hvad man vil - men typisk lytter man ikke til hvad ens mave siger når konsekvensen er uoverskuelig. Men prøv at finde noget ro og så LYT. for uanset om det er gode eller dårlige ting man kan mærke er det som regel det rigtige og det som det alligevel ender med.
3) husk at forældre er bedre at have glade hver for dig end sure sammen.
4) skulle det ende med at I finder ud af at gå hver til sit, så lad være med at tænke på hele processen på en gang. Tag vitterligt 1 ting ad gangen. Så vil du opdage at du en dag 3-4 mdr henne i processen faktisk har overlevet so far.
Held og lykke - LYT TIL MAVEN!!
Hvad vil gøre dig lykkelig??
Anmeld
Citér