Negativ test 3+3 = ikke gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. december 2016

Anonym trådstarter

Hej. 

Jeg er anonym da ingen lige ved at vi er igang med PB. Har i dag testet negativ 3+3 (så jeg havde en idé om om jeg kan tage et glas vin i aften) og selvom jeg bogstaveligt talt ledte med lys og lygte, så var der altså kun én streg.. 

Er løbet kørt for denne cyklus når der ikke var antydning af nr 2 streg? Eller hvad mener i? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2016

lilledittemor

Du kan jo først regne med et svar fra 4+0.

Tag du bare lidt at drikke - det skader ikke et eventuelt foster så tidligt, hvis du skulle være gravid.

Anmeld Citér

1. januar 2017

Anonym trådstarter

lilledittemor skriver:

Du kan jo først regne med et svar fra 4+0.

Tag du bare lidt at drikke - det skader ikke et eventuelt foster så tidligt, hvis du skulle være gravid.

Tak for svar  så holder jeg fast i håbet indtil mens viser sig. 

Endte med at tage 1 øl og så sodavand for resten. Godt nytår 

Anmeld Citér

1. januar 2017

Kridia

Hej.

jeg testede mig idag, negativ svar. Ift. Første dag i sidste mens dag så er jeg nu 3+5, vil min test så vise at løbet er kørt for mit i denne omgang, selvom jeg forventer min mens på onsdag/torsdag??

Anmeld Citér

2. januar 2017

AnoMom

Kridia skriver:

Hej.

jeg testede mig idag, negativ svar. Ift. Første dag i sidste mens dag så er jeg nu 3+5, vil min test så vise at løbet er kørt for mit i denne omgang, selvom jeg forventer min mens på onsdag/torsdag??

Vent med at test til mens er udeblevet. Du kan ikk bruge negative tests før udeblevet mens til noget som helst. 

Du kan sagtens være gravid selvom testen er negativ. Men du psyker dig selv alt for meget på den der måde. 

Anmeld Citér

2. januar 2017

Kridia

AnoMom skriver:

Vent med at test til mens er udeblevet. Du kan ikk bruge negative tests før udeblevet mens til noget som helst. 

Du kan sagtens være gravid selvom testen er negativ. Men du psyker dig selv alt for meget på den der måde. 

Okay, tak for svar jeg forsøger ikke at tænke så meget over projekt baby, så jeg er mest afslappet omkring det, men lige igår synes jeg at det var lidt trist med den test, men jeg må væbne mig med tålmodighed. Men tak for svaret AnoMoms

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.