Lige fundet ud af at jeg er gravid!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
14 svar
13 synes godt om
31. december 2016

Anonym trådstarter

Vi var indstillet til behandling da vi har forsøgt længe.. af ren nysgerrighed tog jeg en test fordi jeg måske har en anelse om at jeg har haft ægløsning trods alle odds. Tror måske jeg vil være omkring 5+ et eller andet.. passer det meget godt med testen? Synes den er meget tydelig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2016

Frk.S

Man kan ikke se ud fra stregen hvor langt man er henne.

Men den er da rigtig fin positiv - stort stort tillykke. 

Anmeld Citér

31. december 2016

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Man kan ikke se ud fra stregen hvor langt man er henne.

Men den er da rigtig fin positiv - stort stort tillykke. 

Nej okay men det kunne jo godt være der var grænser for hvor svag den måtte være hvis man er omkring der hvor jeg tror. Er det for tidligt at ringe til lægen eller kan det godt vente lidt?

Anmeld Citér

31. december 2016

Frk.S

Anonym skriver:

Nej okay men det kunne jo godt være der var grænser for hvor svag den måtte være hvis man er omkring der hvor jeg tror. Er det for tidligt at ringe til lægen eller kan det godt vente lidt?

Mon ikke din læge er på ferie?

Jeg ville bare ringe engang efter nytår og aftale tid til 1. lægebesøg i uge 8-10 stykker. Hvis du er meget i tvivl om hvor langt du er henne så eventuelt høre om h*n mener du skal til en tidlig scanning for at få fastsat terminen. 

Anmeld Citér

31. december 2016

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Mon ikke din læge er på ferie?

Jeg ville bare ringe engang efter nytår og aftale tid til 1. lægebesøg i uge 8-10 stykker. Hvis du er meget i tvivl om hvor langt du er henne så eventuelt høre om h*n mener du skal til en tidlig scanning for at få fastsat terminen. 

Ok 

Anmeld Citér

31. december 2016

Lykkelig-Kvinde

Anonym skriver:

Vi var indstillet til behandling da vi har forsøgt længe.. af ren nysgerrighed tog jeg en test fordi jeg måske har en anelse om at jeg har haft ægløsning trods alle odds. Tror måske jeg vil være omkring 5+ et eller andet.. passer det meget godt med testen? Synes den er meget tydelig 

Tillykke 

Anmeld Citér

31. december 2016

Anonym trådstarter

Lykkelig-Kvinde skriver:

Tillykke 

Tak 

Anmeld Citér

31. december 2016

God-mor

Anonym skriver:

Hold da op Stort tillykke. Dejlig måde at skyde det nye år ind på Tror også du er 5+ med den tydelige test.

Anmeld Citér

31. december 2016

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Hold da op Stort tillykke. Dejlig måde at skyde det nye år ind på Tror også du er 5+ med den tydelige test.

Ja det er helt fantastisk 

Anmeld Citér

31. december 2016

FHR

Du kan ikke regne med hvor langt du er ud fra styrken på din test 

jeg tog denne tests 4+0 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.