Da vi lavede nummer 1 og nummer 2 havde vi også sex hver dag
Det tog os 3 måneder og lave nummer 1 og 9 måneder at lave nummer 2 (vi fejler ikke noget fertilitetsmæssigt
Ved ikke om i gør det). Det lykkedes os dog først at blive gravid med nummer 2 den måned hvor vi lagde baby-planerne på hylden fordi vi var på familieferie
Tror vi havde sex hver anden eller tredje dag i lige præcis den periode 
Efter vores nummer 2 blev født (han er 20 måneder) er vores sexliv faldet en del fordi nummer 2 har været et meget krævende barn, der aldrig sover, så vores voksentid har været begrænset
Vi har i en lang periode kun haft sex cirka 1 gang om ugen, men jeg blev alligevel gravid 2 gange på prævention da vores yngste var et år og igen da han var 1,4 år. Begge gange endte dog ud i en spontan abort (som vi begge var meget kede af), og efter det besluttede vi os for at stoppe ned præventionen, og se hvad der skete, og så gik der 2 måneder før jeg var gravid igen
Blot for at illustrere hvor forskelligt sexliv kan være, og stadig ende ud i graviditet. Med vores nummer 1 og nummer 3 fyldte baby-planerne ikke så meget i mit hoved. Med vores nummer 2 kunne jeg ikke tænke på andet, og brugte ægløsningstest, samt testede 100 gange hver måned
Med nummer 2 blev jeg først gravid da jeg lagde tankerne på hylden
Så nyd hinanden som i har lyst til, og lad være med at fokusere så meget på hvordan i hurtigst muligt laver baby
Så skal baby nok snart komme 
Anmeld
Citér