3+4 - Svag positiv ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. december 2016

muwp83

Hej piger  Som i ka se har jeg testet svagt positivt idag (3+4). Det ska lige siges at nr 2 streg altså er tydeligere I virkeligheden, har ikke et særlig godt kamera i min tlf  Vi har lige været igennem 3 uiu og skulle i denne cyklus prøve selv. Vi skal videre til IVF i februar.. Sidst jeg fik en svagt positiv test havde jeg ægløsnings sprøjten I kroppen, men det har jeg jo ikke nu. Tror i ud fra billederne at jeg ka være så heldig at være gravid  ??

Og godt nytår til alle derude 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2016

Mortil2piger18

muwp83 skriver:

Hej piger  Som i ka se har jeg testet svagt positivt idag (3+4). Det ska lige siges at nr 2 streg altså er tydeligere I virkeligheden, har ikke et særlig godt kamera i min tlf  Vi har lige været igennem 3 uiu og skulle i denne cyklus prøve selv. Vi skal videre til IVF i februar.. Sidst jeg fik en svagt positiv test havde jeg ægløsnings sprøjten I kroppen, men det har jeg jo ikke nu. Tror i ud fra billederne at jeg ka være så heldig at være gravid  ??

Hvis den er taget indenfor tid er den positiv. Jeg er selv blevet gravid i vores pause fra klinikken hvor vi skulle prøve selv inden vi skulle igang med vores sidste ivf forsøg, jeg er 5+0 nu

Anmeld Citér

30. december 2016

muwp83

Kærlighedogkildevand skriver:

Hvis den er taget indenfor tid er den positiv. Jeg er selv blevet gravid i vores pause fra klinikken hvor vi skulle prøve selv inden vi skulle igang med vores sidste ivf forsøg, jeg er 5+0 nu

Gik godt nok fra den efter et par minutter og kiggede først på den igen en halv time efter  Må ta en ny i morgen  Og dejligt at høre at det kan lykkedes i ventetiden imellem behandlingerne 

Anmeld Citér

30. december 2016

muwp83

Kærlighedogkildevand skriver:

Og stort tillykke til dig med graviditeten 

Anmeld Citér

30. december 2016

Mortil2piger18

muwp83 skriver:

Gik godt nok fra den efter et par minutter og kiggede først på den igen en halv time efter  Må ta en ny i morgen  Og dejligt at høre at det kan lykkedes i ventetiden imellem behandlingerne 

Okay ja så tæller den ikke, jeg har prøvet at få falske streger efter tid uden ag være gravid mange tak. Det giver håb til alle at det kan lade sig gøre trods alt selvom man er i behandling, selvom det er lidt svært at tro på endnu 

Anmeld Citér

31. december 2016

Kristinaaa

muwp83 skriver:

Min så sådan her ud sidst jeg var gravid! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.