Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og hun var så fiiin!!! Min bedste veninde skulle bære hende i kirken. Heldigvis for mit hjerte bankede med 100km/t og det havde Carla kunne mærke. Min veninde er en meget rolig person og den ro er hun bare god til at give Carla. Jeg var lidt nervøs da vi stod i våbenhuset og ventede for det var en time siden hun havde spist og så plejer hun gerne at ville sove. Hun gned øjne og peb en smule. Så jeg var SIKKER på at når vi kom ind i kirken til alle de mennesker og sang så ville hun skrige fra start til slut. Men nej.... Lige så snart vi kom ind blev hun meget opmærksom og nysgerrig på alle de fine ting hun kunne se derinde. Jeg hylede hele vejen op af gulvet og meget lang tid efter og det hjalp ikke at jeg kunne høre min far hulke også. Altså.... Dejligt at han blev rørt også Så skulle hun have vand i håret og hun blev lidt ked første gang hun fik vandet i håret (skreg ikke eller noget) og så var det det. Dygtige pige!!!! Og præsten var så sød. Carla tabte sin sut og mens præsten talte til hende tog hun bare hendes sut stille og roligt og gav hende den i munden igen. Dejligt. Carla Lillelund Andersen hedder hun nu helt officielt Resten af tiden i kirken sad hun bare lige så stille og kiggede. Efter dåben kørte vi i forsamlingshus hvor vi fik et HAV af gaver. Det var simpelthen så overvældende hvor meget folk gav. Det havde jeg ikke regnet med!!! Dejligt. Og en masse gavekort til Babysam så vi kan købe en fin klapvogn. Carla var selskabelig MEGET længe og til sidst tænkte jeg at NU lagde jeg hende altså udenfor i barnevognen for familien kunne ikke lade hende være indefor (i banrevognen) he he. Lige så snart hun var lagt rullede hun det hvide ud af øjnene og væk var hun. Ha ha ha. Dejligt. Det havde hun brug for. Men hold op hvor går sådan en dag alt for hurtigt!!! Og alle folk var bare så glade og maden var fantastisk. Der var ikke noget der kunne have været bedre. Alt i alt en helt fantastisk dag og et par meget stolte forældre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vinker skriver:Skøøønt at høre at I havde sådan en dejlig dag - STORT TILLYKKE med Carla-pigen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128