Må jeg se jeres tidlige positive tests?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.166 visninger
13 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. december 2016

Anonym trådstarter

Jeg vil tage en test i morgen men vil kun være 3+3 og kan jo altid teste igen efter 4+0, men kunne godt tænke mig at se jeres teste fra 4+0 og før  er lidt interesseret i, hvilke udslag det har givet. Ved godt der er en anden tråd med tidlige tests men vil gerne se billeder 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2016

Mortil2piger18

Anonym skriver:

Jeg vil tage en test i morgen men vil kun være 3+3 og kan jo altid teste igen efter 4+0, men kunne godt tænke mig at se jeres teste fra 4+0 og før  er lidt interesseret i, hvilke udslag det har givet. Ved godt der er en anden tråd med tidlige tests men vil gerne se billeder 

Her er mine fra 3+2 og 4+0  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

31. december 2016

Mille:)

Her kan du se mine teste 

Anmeld Citér

1. januar 2017

Lykkelig-Kvinde

Anonym skriver:

Her er min fra igår morges, den tidlige fra fakta, tror jeg er 4+3 

Anmeld Citér

1. januar 2017

Anonym trådstarter

Kærlighedogkildevand skriver:

Her er mine fra 3+2 og 4+0  

De er godt nok også fine. Testen var helt og aldeles negativ 3+3 og lyste endda ned i den. Der er din streg jo let at se tror jeg venter og ser om mens kommer, ellers tager jeg en til 

Anmeld Citér

1. januar 2017

Anonym trådstarter

Mille:) skriver:

Her kan du se mine teste 

Hold da op, de var også alle meget positive  min viste intet som helst (heller ikke efter at have ligget en halv time - kiggede liige på den inden jeg smed den ud ) Men holder fast i håbet indtil mens kommer. Så tager en igen hvis den ikke kommer på formodet mens dag 

Anmeld Citér

1. januar 2017

Makje9113

Anonym skriver:

Jeg testede positiv på denne 3+0

Anmeld Citér

1. januar 2017

Anonym trådstarter

Makje9113 skriver:

Jeg testede positiv på denne 3+0

Wow! Den er godt nok flot positiv så tidligt  hvilket mærke har du brugt?

Anmeld Citér

1. januar 2017

Makje9113

Anonym skriver:

Wow! Den er godt nok flot positiv så tidligt  hvilket mærke har du brugt?

Det er bare dem inde fra billig-teste :-)

Anmeld Citér

1. januar 2017

FHR

Anonym skriver:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.