Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
1 svar
0 synes godt om
30. december 2016

susanne andersen

Vi har nu prøvet i 10 måneder uden held!

Men jeg skal have min mens i dag, har haft smerter i underlivet i 2 uger nu, og den 26 havde jeg så ondt i mit underliv, at vi overvejede at køre til vagtlægen. 

I dag og igår har jeg bare haft det så mærkeligt i min krop, føler mig skidt tilpas, og sveder helt vildt. 

Hvornår vil i mene det er okay at teste uden det bliver for tidligt? og hvilke teste er bedst?

Håber så inderligt at baby er der denne gang!

ps. Jeg har haft lidt plet blødning, men ikke helt rødt (sorry for detalier) men mest brunt udflåd ligner det? er det normalt?

På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2016

C85

Hej. 

Hvis du skulle have din menstruation i dag, ville jeg mene, at du godt kan teste nu. Evt. vent til i morgen og test med morgenurin.

Personligt har jeg haft meget svært ved at stole på min krop, så længe vi har forsøgt at få en baby. Mine menstruationer er gået over tid - selvom de altid har været ekstremt præcise, jeg har haft kvalme, brunligt udflåd (dog primært efter vi startede i behandling) og har haft andre gener, som jeg ikke tidligere har haft - og der er ingen baby kommet so far. Dermed ikke sagt, at det ikke kan lykkes for jer, blot for at fortælle, at psyken  kan gøre  meget, når det er noget man brændende ønsker sig. 

Pøj pøj med det, håber for dig at testen er positiv! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.