Mk olie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.209 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. december 2016

FHR

Hej tøser, 

nogen der tage MK olie? 

Hvis ja, så fortæl endelig hvad I synes 

tænker i forbindelse med graviditet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2016

MillyMy

Profilbillede for MillyMy
FHR skriver:

Hej tøser, 

nogen der tage MK olie? 

Hvis ja, så fortæl endelig hvad I synes 

tænker i forbindelse med graviditet 

Jeg har haft taget det. Men er dog skiftet til en anden olie, da det MK olie er noget pebret på prisen  jeg tager det i stedet for fiskeolie, og så fordi jeg tror indvendig forebyggelse imod strækmærker er bedre end udvendig (om det så har nogen betydning 

Læge og jordemoder må dog ikke anbefale det, da det er et naturlægemiddel, så det er op til den enkelte at vurdere.

Anmeld Citér

30. december 2016

FHR

MillyMy skriver:

Jeg har haft taget det. Men er dog skiftet til en anden olie, da det MK olie er noget pebret på prisen  jeg tager det i stedet for fiskeolie, og så fordi jeg tror indvendig forebyggelse imod strækmærker er bedre end udvendig (om det så har nogen betydning 

Læge og jordemoder må dog ikke anbefale det, da det er et naturlægemiddel, så det er op til den enkelte at vurdere.

MK olie er også ret dyrt synes jeg. Men nu har jeg købt det, og prøver  er ret spændt, og helt enig  i at forebyggelse indefra lyder bedre 

og har læst baby også bliver finere i huden 

men i MK olie er der hørfrøolie, må man godt få det som gravid? 

Anmeld Citér

31. december 2016

MillyMy

Profilbillede for MillyMy
FHR skriver:

MK olie er også ret dyrt synes jeg. Men nu har jeg købt det, og prøver  er ret spændt, og helt enig  i at forebyggelse indefra lyder bedre 

og har læst baby også bliver finere i huden 

men i MK olie er der hørfrøolie, må man godt få det som gravid? 

Jeg forhørte mig både ved forhandlerne MK og Livets Olie (som jeg tager nu) og MK havde kun godt at sige, men måske man ikke helt kan bruge det svar  

Skrev så til egen læge og min jordemoder, de frarådet ikke men måtte som sagt heller ikke anbefale. Det der kan være med disse olier, er en forhøjet risiko for for tidlig fødsel i 3. Trimester, når olien har været harsk, hvilket de åbenbart nemt kan blive. Så vigtigt at holde dem på køl og drikke dem indenfor tid 

Anmeld Citér

31. december 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg drak det ikke under min graviditet, men jeg har drukket det de sidste tre måneders tid. 

Min hud er blevet pænere og mere fugtet, mine negle knækker ikke så nemt og mit hår fedter ikke lige så nemt. 

Anmeld Citér

31. december 2016

FHR

MillyMy skriver:

Jeg forhørte mig både ved forhandlerne MK og Livets Olie (som jeg tager nu) og MK havde kun godt at sige, men måske man ikke helt kan bruge det svar  

Skrev så til egen læge og min jordemoder, de frarådet ikke men måtte som sagt heller ikke anbefale. Det der kan være med disse olier, er en forhøjet risiko for for tidlig fødsel i 3. Trimester, når olien har været harsk, hvilket de åbenbart nemt kan blive. Så vigtigt at holde dem på køl og drikke dem indenfor tid 

Okay, tusind tak for dit svar og for råd! 

Anmeld Citér

31. december 2016

FHR

EBK skriver:

Jeg drak det ikke under min graviditet, men jeg har drukket det de sidste tre måneders tid. 

Min hud er blevet pænere og mere fugtet, mine negle knækker ikke så nemt og mit hår fedter ikke lige så nemt. 

Okay dejligt, vil jeg se frem til! 

Jeg har til tidere uren hud, så rart hvis min hud bliver pænere 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.