Jeg skal giftes!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.611 visninger
7 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. december 2016

SKJ1993

Jeg er så ovenud lykkelig, min kæreste og jeg er blevet forlovede og skal giftes! Fedt! Der er så mange ting der skal planlægges, men hvor hulan skal man starte? 

Jeg har lavet en liste med alle de ting vi skal have styr på, tidspunktet er mere eller mindre bestemt, men hvad så nu? Laver vi aftale med præsten først eller finder vi stedet vi skal holde festen, måske noget helt andet? Vi regner med at det skal ske til september 2017.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2016

Newsence

Kender intet til det men stort tillykke ❤❤

vil tro at lokale er sværest at skaffe så jeg ville begynde her og så præst. Begge dele skal nok ske hurtigt da der jo ikke er længe til.

endnu engang tillykke ��������

Anmeld Citér

31. december 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Du skal helt klart starte med location og kirke.. Det skal du booke i en hulens fart 

Og stort tillykke, og velkommen i BryllupI2017 klubben

Anmeld Citér

31. december 2016

God-mor

S-Jespersen skriver:

Jeg er så ovenud lykkelig, min kæreste og jeg er blevet forlovede og skal giftes! Fedt! Der er så mange ting der skal planlægges, men hvor hulan skal man starte? 

Jeg har lavet en liste med alle de ting vi skal have styr på, tidspunktet er mere eller mindre bestemt, men hvad så nu? Laver vi aftale med præsten først eller finder vi stedet vi skal holde festen, måske noget helt andet? Vi regner med at det skal ske til september 2017.

Tillykke mee det Min kæreste friede i november og vi skal giftes den 26/8-17.

Vi startede med at få en tid i kirken og vi er 3. par der skal giftes i kirken den 26/8. Så i er ikke for tidligt på den 

Jeg har lavet en liste ligesom dig, og krydser af efterhånden. Vi har lige købf vielsesringe, som vi dog først henter til sommer, da jeg er gravid nu og ikke skal have taget mål på fingeren før efter fødslen

Vi har også fået styr på lokation og gæsteliste. Men der er så mange ting i det, puha 

Anmeld Citér

31. december 2016

Lykkelig-Kvinde

S-Jespersen skriver:

Stort tillykke er fra 

Anmeld Citér

31. december 2016

Bb2015

Tillykke! 

Vi skal giftes i maj og satte datoen i november tror jeg. Der skyndte vi os også at booke både kirke og lokaler hurtigst muligt 

Anmeld Citér

31. december 2016

linkon

Tillykke ��

jeg ville være hurtig til at finde lokale! Mig og min kæreste blev forlovet i april 2015, og da vi var ude for at finde lokale august 2015 så var det stedet vi ville giftes booket fra april til oktober i 2016, så vi endte op med at skulle vente til 3 juni 2017 med at giftes ��

Anmeld Citér

1. januar 2017

SKJ1993

Tak for svar alle sammen, og godt nytår! 

Vi har booket et møde med locationen vi ønsker så nu er vi da igang 

Tillykke til alle jer der også endten lige er blevet gift, eller som skal giftes snart 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.