Nytårsdilemma prøvet i 11 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
13 svar
44 synes godt om
29. december 2016

Anonym trådstarter

Hej alle 

Står i det evige dilemma. Ægløsning i dag, og nytårsaften på lørdag  Vi har prøvet i 11 måneder.

Vi har 1 MA i uge 8 i bagagen fra i sommers og en bio fra nogle måneder tilbage.. Mit "baby-hjerte" siger jeg ikke skal drikke, mens mit "vi-har-prøvet-i-snart-1-år-hjerte" siger at jeg skal leve livet for en stund og feste og drikke med måde..

hvad er jeres holdning

Og Hey! Godt nytår 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2016

M (:

Anonym skriver:

Hej alle 

Står i det evige dilemma. Ægløsning i dag, og nytårsaften på lørdag  Vi har prøvet i 11 måneder.

Vi har 1 MA i uge 8 i bagagen fra i sommers og en bio fra nogle måneder tilbage.. Mit "baby-hjerte" siger jeg ikke skal drikke, mens mit "vi-har-prøvet-i-snart-1-år-hjerte" siger at jeg skal leve livet for en stund og feste og drikke med måde..

hvad er jeres holdning

Og Hey! Godt nytår 

Giv slip, nyd livet, hinanden og (forhåbentlig) det sidste nytår uden børn! Drik vin, dans på bordet og hav god sex, så er jeg sikker på at det bliver et skønt nytår uanset resultatet. Og skulle du ske at være/blive gravid i disse dage, så er embryoet endnu så lille (og har knapt sat sig fast!), så det får absolut ingen betydning om du har drukket eller ej. Så kan du vende tilbage til den strikse linje på søndag (: 

God fest! 

Anmeld Citér

30. december 2016

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Giv slip, nyd livet, hinanden og (forhåbentlig) det sidste nytår uden børn! Drik vin, dans på bordet og hav god sex, så er jeg sikker på at det bliver et skønt nytår uanset resultatet. Og skulle du ske at være/blive gravid i disse dage, så er embryoet endnu så lille (og har knapt sat sig fast!), så det får absolut ingen betydning om du har drukket eller ej. Så kan du vende tilbage til den strikse linje på søndag (: 

God fest! 

Hold kæft hvor kan jeg nu mærke, at det faktisk lige var sådan en besked jeg havde brug for! 

Tusinde tak for din besked  

Og rigtig godt nytår til dig og din familie 

Anmeld Citér

30. december 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Hej alle 

hvad er jeres holdning

Og Hey! Godt nytår 

Du bliver jo ikke gravid før 2017 alligevel  (teknisk set), så fyr den af nytårsaften og glæd dig til graviditeten, du skal forholde dig til i januar!

Anmeld Citér

30. december 2016

modesty

Anonym skriver:

Hej alle 

hvad er jeres holdning

Og Hey! Godt nytår 

Drik dig i hegnet og hav en sjov aften. 

Anmeld Citér

30. december 2016

M (:

Anonym skriver:

Hold kæft hvor kan jeg nu mærke, at det faktisk lige var sådan en besked jeg havde brug for! 

Tusinde tak for din besked  

Og rigtig godt nytår til dig og din familie 

Det var da så lidt! Rigtig god fest til dig og dine (: 

Anmeld Citér

30. december 2016

Frk.S

Selvom jeg er fuldstændig afholdsmenneske når jeg er gravid, har jeg aldrig kørt med nul-alkohol når vi prøvede. 

Så min personlige holdning er, at du bare skal drikke hvad du har lyst til, hygge dig og nyde aftenen.

Skulle dit æg være befrugtet, er det jo heller ikke mere end lige det og har ikke engang sat sig fast. Så et eventuelt kommende foster vil ikke blive påvirket af at du drikker i morgen aften. 

Anmeld Citér

30. december 2016

Sprit25

Du må kun drikke hvis du drikker en flaske champagne for mig ih guder jeg hader at være gravid nytårsaften

Anmeld Citér

30. december 2016

Anonym trådstarter

Mange tak for alle jeres svar skønne damer 

Jeg har netop modtaget nytårskjolen med posten, og den sidder lige som den skal  Jeg giver den gas i morgen og nyder livet 

Haha jeg skal nok drikke en hel flaske champagne  
Selvom jeg for ALT i verden hellere ville bytte alkohol ud med en baby i maven - tillykke med det  

Det skal nok blive vores tur snart - 2017 har bare at være vores alle sammens år 

Anmeld Citér

30. december 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Mange tak for alle jeres svar skønne damer 

Jeg har netop modtaget nytårskjolen med posten, og den sidder lige som den skal  Jeg giver den gas i morgen og nyder livet 

Haha jeg skal nok drikke en hel flaske champagne  
Selvom jeg for ALT i verden hellere ville bytte alkohol ud med en baby i maven - tillykke med det  

Det skal nok blive vores tur snart - 2017 har bare at være vores alle sammens år 

Det kan jeg også godt forstå vil inderst inde heller ikke bytte! Men ih det champagne smager godt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.