hævet mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. december 2016

Mille1210

god aften 

jeg har her den seneste uge haft meget oppustet mave, ikke grunden til jeg har spist forkert eller er forstoppet. er 9 uger henne. er det meget normalt at være oppustet og ikke kan slappe af i maven? jeg har læst at man maven hæver om aften, men dette står på fra morgen til jeg går i seng. kan ikke huske det var sådan med nr 1.. nogen der har nogle råd imod dette? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2016

Mille:)

Jeg var også meget oppustet i starten af min graviditet... det stoppede vist først ved uge 14-15 tror jeg...

Anmeld Citér

1. januar 2017

BigHope13

Jeg har været oppustet døgnet rundt da jeg fandt ud af det i uge 9, er 17 uger henne nu og det er mest om aftenen nu at jeg får den fornemmelse af oppustet hed. 

Anmeld Citér

1. januar 2017

MorTilN

Jeg har været og er stadig konstant oppustet døgnet rundt siden omkring 6. Uge og det bliver så bare værre hen af aftenen. Jeg er 14+0 idag og første gangs gravid men synes bare det ligner jeg er meget længere henne fordi jeg er oppustet. Kan på ingen måder skjule det længere og har haft svært ved at skjule det allerede fra 7-8 uge af.

Anmeld Citér

18. marts 2017

sjk1290

Er det normalt når man kun er ca 2 uger henne at maven er så oppustet af det er en kamp at trække vejret og en dyb indånding meget smertefuld? Er meget øm når jeg trykker på maven som om tarmene har slået knude på sig selv eller der ikke er plads til dem. Det er vildsom generende og pinefuldt til tider. Det er værst om aftenen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.