Jeg prøver at skrive dette uden at man kan læse sig frem til hvem jeg er eller hvor jeg er ansat... hvis du gætte hvem jeg er så vær sød ikke at bruge konkrete ting der kan forbinde mig.. alle er velkommen til at skrive en besked hvis de gerne vil have uddybet nogle ting..
Jeg har en elevplads...
MEN jeg får absolut ingen hjælp til at lære de ting jeg har brug for til min uddannelse...
sidste omgang opgaver der skulle laves i samarbejde med min uddannelsesansvarlige endte jeg med selv at lave 2 dage før det skulle afleveres for ellers endte jeg med ikke at kunne komme videre i mit forløb...
Jeg bliver konstant brugt i andre funktioner end det jeg har brug for at lære noget om...
og når jeg spørger ind til hvornår der er tid til at jeg kunne få hjælp til hvor jeg skal finde informationer om diverse ting bliver jeg blot henvist til en bog fra skolen med ordene: "det er en uddannelse du tager, ikke en du får, du må bruge din fritid på at læse op"
og at andre elever jo bare læser den og søger på nettet for at få deres viden eller bruger deres egne penge på de nødvendige ting til at få viden... Jeg har ikke ekstra penge udover min elevløn og den rækker ikke særlig langt når man også har et barn og transport der skal hænge sammen...
Jeg vil enormt gerne læse op, jeg mangler bare en der kan hjælpe mig med om det jeg læser rent faktisk passer og hvordan jeg så kan bruge det i uddannelsen... jeg aner ikke hvor jeg skal starte og slutte henne i forhold til læsning og viden.. der er jo også masser af viden som er ligegyldig og så er det jo fjollet at jeg terper det hvis jeg ikke skal bruge det...
Jeg har også stadig 3 ugers ferie jeg ikke har kunnet holde endnu da der ikke har været mulighed for at få fri pga personalemangel i afdelingen, det er også fair nok, men når jeg så foreslår at få pengene fremfor fri så kan det heller ikke lade sig gøre...
Jeg er bundet i forhold til mine muligheder..
jeg kan ikke sige op for så er jeg uden indtægt og har ikke noget netværk der vil kunne hjælpe... jeg kan snart heller ikke blive der særlig meget længere for har det dårligt med arbejdsmiljøet... er tidligere blevet udnyttet som nem arbejdskraft på samme sted...
Jeg føler ikke jeg kan snakke med skolen for så snakker de med arbejdspladsen og så er det ikke ligefrem sjovt at være der... på den anden side så kan det snart heller ikke blive værre...
jeg snakker jævnligt med min fagforening og de spørger hver anden gang om de skal tage kontakt til arbejdspladsen men ved også bare at hvis de gør det så finder min leder et eller andet og fyrer mig eller gør det til et helvede at være der endnu mere end det er lige nu...