Bange for at miste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. december 2016

Anonym trådstarter

Jeg har mistet tidligt 2 gange før og er nu gravid igen, naturligt denne gang (var i behandling) jeg fik allerede taget blodprøver gennem klinikken omkring testdag da vi var i tvivl om hvor langt jeg var. 

Nu er jeg 4+6 og testen er blevet mere positiv. Jeg har fået ømme brystvorter og har jag i underlivet et par gange hver dag, men frygten for at noget går galt er stor. 

Tror i jeg vil kunne få taget blodprøver igen ved egen læge når de åbner efter nytår pga frygten for at miste igen? Jeg skal først scannes den 17 og synes det er lang tid at gå og være bekymret 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2016

HPH

Anonym skriver:

Jeg har mistet tidligt 2 gange før og er nu gravid igen, naturligt denne gang (var i behandling) jeg fik allerede taget blodprøver gennem klinikken omkring testdag da vi var i tvivl om hvor langt jeg var. 

Nu er jeg 4+6 og testen er blevet mere positiv. Jeg har fået ømme brystvorter og har jag i underlivet et par gange hver dag, men frygten for at noget går galt er stor. 

Tror i jeg vil kunne få taget blodprøver igen ved egen læge når de åbner efter nytår pga frygten for at miste igen? Jeg skal først scannes den 17 og synes det er lang tid at gå og være bekymret 

Jeg fik lov at få taget 4 blodprøver over 2 uger, da jeg var sikker på noget var galt. Og til sidst en scanning. Og jeg havde desværre ret.

Jeg har kun en vellykket graviditet bag mig, så tror da også du kan hvis du forklare hvorfor.

Anmeld Citér

29. december 2016

Anonym trådstarter

HPH skriver:

Jeg fik lov at få taget 4 blodprøver over 2 uger, da jeg var sikker på noget var galt. Og til sidst en scanning. Og jeg havde desværre ret.

Jeg har kun en vellykket graviditet bag mig, så tror da også du kan hvis du forklare hvorfor.

Okay jeg må prøve at høre dem. For synes godt nok der er lang tid til scanning for så at finde ud af at der ikke er noget. Mine teste er jo fine positive og har ikke blødt eller haft unormalt ondt. Men frygten sidder bare dybt i mig

Anmeld Citér

29. december 2016

HPH

Anonym skriver:

Okay jeg må prøve at høre dem. For synes godt nok der er lang tid til scanning for så at finde ud af at der ikke er noget. Mine teste er jo fine positive og har ikke blødt eller haft unormalt ondt. Men frygten sidder bare dybt i mig

Kan jeg godt forstå.

jeg bliver præcis på samme måde hvis vi lykkes med at blive gravide igen.

Anmeld Citér

29. december 2016

Anonym trådstarter

HPH skriver:

Kan jeg godt forstå.

jeg bliver præcis på samme måde hvis vi lykkes med at blive gravide igen.

Det er så træls! Frygten for aldrig at blive gravid, frygten for at miste, frygten for at der sker ens baby noget. Men det er værst nu hvor man er i det stadie hvor man hverken kan gøre til eller fra

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.