Hvor tit skal der være afføring ved almindelig mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

219 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. december 2016

Lf

Hej 

Min søn har været i behandling for forstoppelse det meste af hans 9 måneder lange liv. Nu er vi på 3. Dag uden afføring og han presser som en gal engang i mellem uden resultat. Han får movicol junior dagligt, 2 flasker Mme og 1 flaske vælling. Til morgen får han grød med frugtmos, sen formiddag rugbrød med leverpostej, nogen gange en snack såsom frugtstænger, appelsin el. lign. og så får han det samme som os til aften. 

Hvor tit bør han skide når han får den mængde fast føde? Ved godt at med Mme skal de helst af med noget hver dag, der kan dog godt gå 2 før der kommer en ordentlig Potion men den kommer uden besvær. Nu presser han jo bare til han er helt rød i hovedet og vi er på 3. Døgn uden så bliver sgu lidt bekymret. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2016

Liv_86

Jeg tror han skal komme af med noget hver dag. Det skal vi voksne jo også

Anmeld Citér

29. december 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Han skal lave i bleen hver dag 

Og nu hvor du køre på dag 3 vil jeg anbefale dig at give movikol junier gerne et brev morgen og et brev aften så han får ordentligt gang i maven 

Det fik min pige osse fra hun var nogle måneder til knap et år og nu hun er 14 mdr behøver hun det ikke mere 

Anmeld Citér

29. december 2016

AnoMom

1 gang om dagen. :-)

tænker om du har overvejet at skifte mærke på mme? Min søn havde også voldsomme problemer med hård mave da han var 6-9 mdr. Skiftede så til Nan H.A og derefter havde han ingen problemer med maven mere. :-)

Anmeld Citér

29. december 2016

Kattha

Måske kan du sørge for han får ekstra meget vand? Det kunne også hjælpe lidt på det.

Anmeld Citér

29. december 2016

FrkGranger

Jeg vil give ham 2-3 svesker der har ligget i blød i vand...

Evt skære dem i halve så er de nemmere, eller lave grød...

Min søn fik også movicol junior da han var lille, og så fik han 2-3 spsk sveske grød i morgen grøden..

Det hjalp meget...

Han er nu 2,5 år og han får 3-4 svesker hvis han ikke har skidt i 2 døgn..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.