katvig lagersalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2009

ekzunz

1 stk. velour/175kr
3 stk. velour/400kr

1 stk. stribet bomuld/75kr
3 stk. stribet bomuld/200kr.

strømpebukser 1 par 50 - 3 par 125

Undertøj: 1 del 40 - 2 stk. 75

Regntøj: 375kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

Käte

Undre mig lige over hvordan i allerede har været derinde, for på deres hjemme side står der at det først begynder i morgen?

Anmeld

5. oktober 2009

LotteN

Znuzke skriver:

1 stk. velour/175kr
3 stk. velour/400kr

1 stk. stribet bomuld/75kr
3 stk. stribet bomuld/200kr.

strømpebukser 1 par 50 - 3 par 125

Undertøj: 1 del 40 - 2 stk. 75

Regntøj: 375kr

skal vi så ikke også se billeder af det du har købt - er jo nysgerrig

Anmeld

5. oktober 2009

LotteN

Lise skriver:

Jeg var også afsted igår, og fik brugt en masse penge

Flash FLash flash - vil se det lækre tøj du har købt

Anmeld

5. oktober 2009

LauraLW

LotteGabriella skriver:

thanks

skal til NV. om fredagen, så ville det jo være en oplagt mulighed

Ja bestemt :-)

Frygter bare den der kø..... men kæresten har meddelt at han vil med (tror ikke han ved hvad han har sagt ja til, og han tager nok ikke med en anden gang, hehe)

Anmeld

5. oktober 2009

LauraLW

Käte skriver:

Undre mig lige over hvordan i allerede har været derinde, for på deres hjemme side står der at det først begynder i morgen?

tror der er nogen der er VIP, og kan komme til tidligere... det er mit gæt

Anmeld

5. oktober 2009

ekzunz

LauraLW skriver:

tror der er nogen der er VIP, og kan komme til tidligere... det er mit gæt

Jeps - det er via Bornibyen.dk at man kan komme ind som VIp....

Anmeld

5. oktober 2009

Lise

LauraLW skriver:

hehe, ok. - Og der var garanteret 10.000 kvinder ik? Åh vil gerne, men orker sku ikke lige flere timer i kø :-)

Haha, ja... Jeg kom kl 9:30 - det åbnede kl 10. Der stod ca 75-100 damer foran mig i køen. Men jeg blev lukket ind i første hug, og bag mig blev døren lukket. Så kunne de stå derude og glo  Fik sgu tjkket medlemskab OG id inden jeg fik lov at komme ind i varmen, meget VIP!!!
Da jeg så var færdig, og gik ud, så skulle jeg forbi den laaaaange kø, med min pose i hånden. Og de kiggede sgu så sultent på den, at jeg blev nervøs...
Hvad man dog ikke gør for en stribet heldragt

Anmeld

5. oktober 2009

LauraLW

Lise skriver:

Haha, ja... Jeg kom kl 9:30 - det åbnede kl 10. Der stod ca 75-100 damer foran mig i køen. Men jeg blev lukket ind i første hug, og bag mig blev døren lukket. Så kunne de stå derude og glo  Fik sgu tjkket medlemskab OG id inden jeg fik lov at komme ind i varmen, meget VIP!!!
Da jeg så var færdig, og gik ud, så skulle jeg forbi den laaaaange kø, med min pose i hånden. Og de kiggede sgu så sultent på den, at jeg blev nervøs...

Præcis, også derfor jeg må gøre det, hehe. - Med mindre mine mavesmerter bliver værre... så vigtige er striberne trods alt ikke.

Anmeld

5. oktober 2009

ekzunz

Lise skriver:

Jeg kom ca. kl. 16 og gik stille og roligt ind til de ca. 15 andre kvinder som var der på samme tid. Meget stille og roligt og masser af tid til at kigge kasserne igennem. Ingen kø, stress eller sultne blikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.