g-test ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. december 2016

Anonym trådstarter

1. kan der komme en lyserød streg i testfeltet hvis man ikke er gravid?

2. er der nogen der har prøvet at få en hvid men også lyserød streg i testfeltet? og var gravide

3. får man kun den brune streg fra navlen og ned hvis man er gravid?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2016

L-Mortil3

Anonym skriver:

1. kan der komme en lyserød streg i testfeltet hvis man ikke er gravid?

2. er der nogen der har prøvet at få en hvid men også lyserød streg i testfeltet? og var gravide

3. får man kun den brune streg fra navlen og ned hvis man er gravid?

1: Som hovedregel vil jeg sige nej , der "findes ikke falsk positiv" - MEN flere herinde oplever at få en utydelig streg på valmed test, uden at være gravid (har aldrig oplevet det)

2: nej, vil sige den så er ugyldig

3: nej, ikke alle får den brune streg, jeg har ikke haft den i nogle af mine graviditeter.

Anmeld Citér

28. december 2016

Anonym trådstarter

L-Mortil3 skriver:

1: Som hovedregel vil jeg sige nej , der "findes ikke falsk positiv" - MEN flere herinde oplever at få en utydelig streg på valmed test, uden at være gravid (har aldrig oplevet det)

2: nej, vil sige den så er ugyldig

3: nej, ikke alle får den brune streg, jeg har ikke haft den i nogle af mine graviditeter.

jeg har fået en lyserød og en hvid streg i 4 test nu alle sammen ens, det er kun tydeligheden i dem der er forskellige.

jeg har også fået den brune steg fra navlen og ned, har ikke haft den siden jeg var gravid sidst hvor jeg mistede. 

har vedhæftet et billed af min g-test

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. december 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

jeg har fået en lyserød og en hvid streg i 4 test nu alle sammen ens, det er kun tydeligheden i dem der er forskellige.

jeg har også fået den brune steg fra navlen og ned, har ikke haft den siden jeg var gravid sidst hvor jeg mistede. 

Den er positiv, synes jeg! Der er ihvertfald farve i teststregen!

Anmeld Citér

28. december 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Den er positiv, synes jeg! Der er ihvertfald farve i teststregen!

det er der, men også hvidt... det er det der er underligt, har 4 der ser sådan ud, det er kun kraften i farven der er forskellig

Anmeld Citér

28. december 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

det er der, men også hvidt... det er det der er underligt, har 4 der ser sådan ud, det er kun kraften i farven der er forskellig

Prøv et andet mærke.

Anmeld Citér

28. december 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Prøv et andet mærke.

dem fra rama giver kun en meget meget svag streg, sidst jeg var gravid kunne jeg slet ikke teste positiv på remas eller nogen andre mærker

Anmeld Citér

29. december 2016

xStinepigen

Din test er positiv, der er rigeligt med farve i. Min streg var hvid i midten og lyserød uden om - hvis det giver mening? Og jeg var gravid.. Hvis stregen er kommet inde for tid, er den positiv, også hvis alle teste har set sådan ud. Synes ikke den er for utydelig til at være i tvivl. 

Anmeld Citér

29. december 2016

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Din test er positiv, der er rigeligt med farve i. Min streg var hvid i midten og lyserød uden om - hvis det giver mening? Og jeg var gravid.. Hvis stregen er kommet inde for tid, er den positiv, også hvis alle teste har set sådan ud. Synes ikke den er for utydelig til at være i tvivl. 

det er også sådan min test ser ud, vidste bare ikke om det var ugyldig, men tænker da man ikke kan få lyserødt i hvis man ikke er gravid. 

jeg tester også positiv på æl test, har hørt de er positive hvis man er gravid. så tog 2 igår som begge er positive. og så har jeg fået en brun streg ned af maven også.

men det kan da gosdt være der gemmer sig en lille prins eller prinsesse derinde, så håber jeg bare den bliver der denne gang.

Anmeld Citér

29. december 2016

L-Mortil3

Anonym skriver:

Den ser da pænt positiv ud!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.