Spirituel renselse af hus..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. december 2016

Anonym trådstarter

Jeg ved godt, at jeg vover mig ud på eet plan, hvor rigtig mange ikke er med. Men ved der også er mange der er..

Men er der nogle herinde der har prøvet at få renset jeres hus?

Hvordan er det foregået, og hvem havde i ude?

Der er jo rigtig mange fake nogle, så ville være rart med nogle anbefalinger..

Der har altid været aktivitet i vores hus, men det bliver mere og mere. Ikke fordi at det er nogle der vil noget ondt, er bare ved at være for meget.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2016

lilledittemor

Vi har haft et par ude. Det var nogen som min mands svigerinde anbefalede.

Det virkede og der har været stille siden 

Anmeld Citér

28. december 2016

Anonym trådstarter

lilledittemor skriver:

Vi har haft et par ude. Det var nogen som min mands svigerinde anbefalede.

Det virkede og der har været stille siden 

Kan du huske hvad de hed?

Anmeld Citér

28. december 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg ved godt, at jeg vover mig ud på eet plan, hvor rigtig mange ikke er med. Men ved der også er mange der er..

Der har altid været aktivitet i vores hus, men det bliver mere og mere. Ikke fordi at det er nogle der vil noget ondt, er bare ved at være for meget.. 

Vi har købt hus. Det er sådan noget jeg frygter ved at skulle bo o hus ( selvom jeg ikke rigtig tror på ånder, så opdager jeg at jeg er bange for enhver lyd når vi passet svigermors hus) 

Og så er jeg bange for indbrudstyve haha 

Men hvordan kommer de her aktiviteter til udtryk? 

Anmeld Citér

28. december 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tror faktisk slet ikke på sådan noget, men min søster tror på det og har hele livet været meget påvirket af det. Vil dog sige at selvom jeg egentlig ikke tror på det, har jeg enkelte steder i mit barndomshjem haft mærkelige fornemmelser. Derfor fik vi en gang én ud og jeg må indrømme det var ret vildt. Mine forældres hus er 250 kvadratmeter og hende damen gik direkte op på det værelse og over i det hjørne hvor min søster havde det aller mest ubehageligt.  Der var flere steder i huset hvor hun gik hen, uden vi overhovedet havde fortalt hende noget som helst.  Efter hun havde været der blev det faktisk bedre.

Anmeld Citér

28. december 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Vi har købt hus. Det er sådan noget jeg frygter ved at skulle bo o hus ( selvom jeg ikke rigtig tror på ånder, så opdager jeg at jeg er bange for enhver lyd når vi passet svigermors hus) 

Og så er jeg bange for indbrudstyve haha 

Men hvordan kommer de her aktiviteter til udtryk? 

He he, den med indbrudstyve kan jeg fuldt ud følge dig i 

De kommer til udtryk på den måde, at jeg ser skygger herhjemme, føler der er nogle i samme rum som os, at jeg bliver betragtet, der er et sted i huset jeg aldrig rigtigt har brudt mig om uden at vide hvorfor, forleden nat følte jeg nogle stod og prikkede til mig, så jeg vågnede af det.. Troede det var min ældste datter, men hun lå og sov inde på sit værelse. Og i dag har der været nogle ting der bevægede sig ganske blidt, selvom at ingen var i nærheden, og der ingen vinduer eller døre var åbne..

Anmeld Citér

28. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tror faktisk slet ikke på sådan noget, men min søster tror på det og har hele livet været meget påvirket af det. Vil dog sige at selvom jeg egentlig ikke tror på det, har jeg enkelte steder i mit barndomshjem haft mærkelige fornemmelser. Derfor fik vi en gang én ud og jeg må indrømme det var ret vildt. Mine forældres hus er 250 kvadratmeter og hende damen gik direkte op på det værelse og over i det hjørne hvor min søster havde det aller mest ubehageligt.  Der var flere steder i huset hvor hun gik hen, uden vi overhovedet havde fortalt hende noget som helst.  Efter hun havde været der blev det faktisk bedre.

Okay, ja det lyder da lidt vildt, at hun bare er gået direkte der til. Vildt nok 

Anmeld Citér

28. december 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

He he, den med indbrudstyve kan jeg fuldt ud følge dig i 

De kommer til udtryk på den måde, at jeg ser skygger herhjemme, føler der er nogle i samme rum som os, at jeg bliver betragtet, der er et sted i huset jeg aldrig rigtigt har brudt mig om uden at vide hvorfor, forleden nat følte jeg nogle stod og prikkede til mig, så jeg vågnede af det.. Troede det var min ældste datter, men hun lå og sov inde på sit værelse. Og i dag har der været nogle ting der bevægede sig ganske blidt, selvom at ingen var i nærheden, og der ingen vinduer eller døre var åbne..

Puha - jeg ville ikke turde være alene hjemme 

nå håber ikke der er noget i det hus vi skal bo i

held og lykke med rensningen

Anmeld Citér

29. december 2016

Anonym

Oplevede engang i noget families hus hvor jeg skulle passe deres datter. Sov på hendes værelse og fik følelsen af at nogen stod og kiggede på mig. Blev pisse bange så var bare meget glad for jeg skulle hjem næste dag. Fortalte min mor det da jeg kom hjem som sagde jeg skulle ringe til dem og fortælle det for deres datter havde ofte talt om at der var en gammel mand der kiggede på hende om natten. De gjorde så ikk noget ved det. Men nogle måneder efter skulle de grave nogle buske på i haven og i jorden fandt de en kæmpe gravsten hvor bogstaverne var faldet af. Politiet kom ud og undersøgte jorden at der ikke gemte sig andet og tog stenen med. Siden den dag har der ikk været nogen der kiggede på deres datter om natten ;-)

nåh beklager et lille sidespring men var blot for at fortælle at jeg altså tror på det efter den episode selvom det skræmmer mig fra vid og sans hihi

har hørt meget om en Miriam som skulle være meget god. Meget kendt medie 

Anmeld Citér

29. december 2016

Camilla <3

Jeg har aldrig selv fået renset mit hus, men der er mange grupper på Facebook, hvor der er hjælp at hente fra medier til husrenselse.  Det er også lidt svært at anbefale nogen, når ikke man ved hvilken landsdel du befinder dig i. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.