Søde mennesker (ved Aalborg) Hjæææææælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
11 svar
3 synes godt om
28. december 2016

Kattha

Håber virkelig meget på der er nogen der kan og vil hjælpe!

Sagen er den, at min mor er utrolig svær at købe gaver til, der er ikke noget hun vil have, mangler osv. Så vi er faktisk holdt op med at prøve, og hun køber bare selv noget fra os.

Men.. Der er en ting hun ønsker sig, og har åbenbart gjort et stykke tid. Det er en af politikens ordbøger, der er udgået af produktion. Jeg har ledt og ledt og ledt. Købte splinternye ordbøger i julegave, som viste sig ikke at være de rigtige. Endelig har jeg fundet den rigtige på dba. Fået sælger til at tjekke cd'en der er med om det er den helt rigtige. Og det er den! Fantastisk, jeg blev så glad.

Men, sælger vil ikke sende den med posten - åbenbart et princip. Vil kun sælge ved fremmøde. Jeg har endda tilbudt at betale mere for den, men nej. Jeg bor i Kbh og sælger i Åalborg, så ikke lige at tage et smut forbi..

Er der måske en venlig sjæl derude, der kan hjælpe mig ved at købe ordbogen og sende den til mig? Jeg vil glædelig betale for ulejligheden. Jeg skal bare have den ordbog. Please en eller anden, hjælp

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2016

Mynewlife

Kattha skriver:

Sagen er den, at min mor er utrolig svær at købe gaver til, der er ikke noget hun vil have, mangler osv. Så vi er faktisk holdt op med at prøve, og hun køber bare selv noget fra os.

Men.. Der er en ting hun ønsker sig, og har åbenbart gjort et stykke tid. Det er en af politikens ordbøger, der er udgået af produktion. Jeg har ledt og ledt og ledt. Købte splinternye ordbøger i julegave, som viste sig ikke at være de rigtige. Endelig har jeg fundet den rigtige på dba. Fået sælger til at tjekke cd'en der er med om det er den helt rigtige. Og det er den! Fantastisk, jeg blev så glad.

Men, sælger vil ikke sende den med posten - åbenbart et princip. Vil kun sælge ved fremmøde. Jeg har endda tilbudt at betale mere for den, men nej. Jeg bor i Kbh og sælger i Åalborg, så ikke lige at tage et smut forbi..

Er der måske en venlig sjæl derude, der kan hjælpe mig ved at købe ordbogen og sende den til mig? Jeg vil glædelig betale for ulejligheden. Jeg skal bare have den ordbog. Please en eller anden, hjælp

Vil gerne spørge min veninde om hun vil hjælpe 

Anmeld Citér

28. december 2016

Kattha

Mynewlife skriver:

Vil gerne spørge min veninde om hun vil hjælpe 

Det ville være så fantastisk. Krydser alt hvad jeg har af fingre og tæer 

Anmeld Citér

28. december 2016

Sprit25

Hvor henne i aalborg

Anmeld Citér

28. december 2016

Mynewlife

Ja hvor henne

Anmeld Citér

28. december 2016

Kattha

Sprit25 skriver:

Hvor henne i aalborg

Det har jeg så lige spurgt om, venter på svar

Anmeld Citér

28. december 2016

Kattha

Mynewlife skriver:

Ja hvor henne

Venter på svar

Anmeld Citér

28. december 2016

Lenchick

Jeg vil gerne hjælpe

Går hjemme og har masser af tid. Er i Aalborg dagligt

Anmeld Citér

28. december 2016

Lenchick

Kattha skriver:

Har svaret, at jeg gerne vil hjælpe, men glemte at citere. 

Den kan helt sikkert sendes med DAO til 35 kr og det gør jeg gerne

Anmeld Citér

28. december 2016

Kattha

Lenchick skriver:

Jeg vil gerne hjælpe

Går hjemme og har masser af tid. Er i Aalborg dagligt

Hvor er det sødt af dig, tusind tak  Jeg hopper nærmest af glæde over det måske lykkes alligevel. Mangler bare at sælgeren svarer hvor i Aalborg det er.

Fantastisk med alle jer søde og hjælpsomme mennesker

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.