Nogen der har et fjernsyn? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
4 svar
1 synes godt om
27. december 2016

Kattha

Uhmm, ja.. fjernsynet døde lige nu, ganske pludseligt. Så tænkte jeg vil spørge: Er der nogle af jer der har et fjernsyn de skal af med og vil sælge billigt? Måske er der kommet et nyt et i julegave, så det gamle bare fylder? Kæresten er i hvert fald en smule ærgerlig (som i ret meget), for det er midt i NFL sæson 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2016

Anpau

Kattha skriver:

Uhmm, ja.. fjernsynet døde lige nu, ganske pludseligt. Så tænkte jeg vil spørge: Er der nogle af jer der har et fjernsyn de skal af med og vil sælge billigt? Måske er der kommet et nyt et i julegave, så det gamle bare fylder? Kæresten er i hvert fald en smule ærgerlig (som i ret meget), for det er midt i NFL sæson 

Nu ved jeg ikke hvor du bor - vi har lige købt nyt, og har derfor et, du gerne må købe. Vi bor i Kolding. 

Anmeld Citér

28. december 2016

Kattha

Anpau skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du bor - vi har lige købt nyt, og har derfor et, du gerne må købe. Vi bor i Kolding. 

Åh, mange tak. Det ville være dejligt, men bor desværre i København, der er alligevel et stykke vej

Ender nok med jeg bare må bøje mig og lade kæresten købe et nyt nu. Jeg synes bare vi skal vente til der er noget januar udsalg, men tror ikke han kan vente

Anmeld Citér

28. december 2016

debbie19

Kattha skriver:

Åh, mange tak. Det ville være dejligt, men bor desværre i København, der er alligevel et stykke vej

Ender nok med jeg bare må bøje mig og lade kæresten købe et nyt nu. Jeg synes bare vi skal vente til der er noget januar udsalg, men tror ikke han kan vente

elgiganten og power osv køre allerede udsalg så jeg igår 

Anmeld Citér

28. december 2016

Kattha

debbie19 skriver:

elgiganten og power osv køre allerede udsalg så jeg igår 

Lyder godt, det vil jeg kigge på, tak

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.