Har bare lige brug for at komme ud med lidt luft og måske få nogle gode råd eller høre fra andre der har stået eller står i samme situation.
Min mand og jeg har været sammen i 5.5 år. Sammen var vi 2 små børn på 1 og 2 år.
Vores forhold er mere end dødt. Vi hverken kysser, krammer eller har sex og tror faktisk ikke nogen af os har lyst. Jeg tænder slet ikke på ham længere- tværtimod.
Jeg savner ekstremt meget kærlighed og nærvær i min hverdag og ville ønske vi gik hvert til sit så vi måske kunne finde kærligheden et andet sted.
Det meste han gør irriterer mig og vi diskuterer en del- dog aldrig foran børnene.
Han er en fantastisk far og det er nok kun pga børnene at vi stadig er sammen. Vi har intet til fælles udover børnene.
jeg tænker tit på det ville være nemmere at være alene så der ikke altid var den negative energi som er imellem os, men samtidig tør jeg ikke tage skridtet og vil heller ikke være "den onde" så ærligt går jeg ofte bare og håber på at han en dag tager skridtet og siger stop... jeg kan bare frygte han ikke gør det og så sidder jeg jo fast... vi har lige købt nyt hus sammen som er ved at blive sat i stand så det er også rigtig dumt i forhold til det...
jeg kunne så godt tænke mig at være rigtig glad igen og have et sexliv og noget imtimitet men samtidig er jeg så meget tryghedsnarkomanat jeg bare bliver hvor jeg er tryg...
andre der har stået i en lignende situation?
Anmeld
Citér