G-teste fra normal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.688 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. december 2016

Anonym trådstarter

Sagen er den jeg har testet negativt med en strimmel test fra normal jeg er 4+0 så går ganske vist udfra den er negativt og det passer 

men jeg har testet svaaagt positivt fra Clearblue g-test 3+4 så det kunne jo bare have været et befrugtet æg der nu er gået til grunde 

men hvad er jeres erfaring med normal's g-teste

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2016

Mutti84

Jeg testede svagt positiv på en fra normal, hvor jeg samme dag tog én fra clearblue, hvor teststregen faktisk var mere tydelig end control stregen... så min erfaring er at den tester fra noget højere hcg niveau end f.eks clearblue.

Håber du får en positiv test igen!

Anmeld Citér

27. december 2016

God-mor

Anonym skriver:

Sagen er den jeg har testet negativt med en strimmel test fra normal jeg er 4+0 så går ganske vist udfra den er negativt og det passer 

men jeg har testet svaaagt positivt fra Clearblue g-test 3+4 så det kunne jo bare have været et befrugtet æg der nu er gået til grunde 

Jeg testede negativt på normal testene frem til 4+4 selvom jeg testede positivt på strimmeltest 4+2

Anmeld Citér

27. december 2016

Anonym trådstarter

Jeg blev bare lidt chokeret da jeg var sten sikker på den ville blive positivt . Men ikke engnang en svag streg kom der og har det viiildt dårligt og mega øm . 

Men altså det kan jo også bare være opspind fordi man så gerne vil det ;-(

Anmeld Citér

27. december 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Dem fra normal er elendige! 

Anmeld Citér

27. december 2016

God-mor

Anonym skriver:

Jeg blev bare lidt chokeret da jeg var sten sikker på den ville blive positivt . Men ikke engnang en svag streg kom der og har det viiildt dårligt og mega øm . 

Men altså det kan jo også bare være opspind fordi man så gerne vil det ;-(

Tag en test fra valmed eller clearblue i morgen eller overmorgen, så bør du kunne regne med resultatet. Men de er ikke pengene værd dem fra normal. Har du billede af den test du tog fra clearblue?

Anmeld Citér

27. december 2016

Anonym trådstarter

Ej det sgu skræmmende og høre de sælger noget der viser falsk hvis det rigtigt  

jeps men testen er tydligere i virkeligheden da jeg tog den 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. december 2016

Anonym trådstarter

Og den her er fra normal 

Anmeld Citér

31. december 2016

Kristinaaa

Anonym skriver:

Jeg har testet positivt på en fra Normal igår, men jeg er også 5+0, så det kan være du lige skal vente lidt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.