Kan I huske hvordan I havde det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
8 svar
5 synes godt om
26. december 2016

hautecouture

I dagene op til jeres fødsel?

Grunden til jeg spørger er, at jeg er 37+0 idag og har de sidste par dage haft sådan en underlig fornemmelse af, at jeg ikke kommer til at gå helt til terminen - men kan ikke rigtigt forklare hvorfor jeg har det sådan.. udover lidt plukveer, lette lændesmerter og en virkelig underlig fornemmelse i babydunken (og resten af kroppen) har jeg ingen gener overhovedet.. men jeg kan huske at første gang der føltes det som om, at jeg fik veer ud af den blå luft fordi der absolut INGEN tegn var før veerne startede og slimproppen faldt ud.. det er jo heller slet ikke sikkert at min fornemmelse holder stik - men kunne nu alligevel godt tænke mig at høre hvordan I havde det i dagene op til fødslen?!  Og hvis I har været gravide mere end én gang - var der så forskel i "optakten"? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2016

Mortilsnart4

Alle 4 gange har jeg haft influenza lign symp en uge før fødsel samt en klar fornemmelse på at det var lige op over

Anmeld Citér

27. december 2016

JC2014

Profilbillede for JC2014

Her fik jeg lige pludselig rigtig mange plukveer i de sidste par uger op til. Indtil da havde jeg ellers ikke mærket noget til dem. Dagen inden fik jeg mega tynd mave og rendte på wc konstant, hehe.  Vågnede så tidligt om morgenen med veer. Min søn blev født 39+3. 

Anmeld Citér

27. december 2016

Leneur

Jeg havde absolut ingen optakt til min fødsel overhovedet, ville bare gerne føde på selve terminsdatoen (09.09.09) men uden varsel gik vandet kl. 00.15 29.08.09 og 10,5 timer senere var hun ude... 

Anmeld Citér

27. december 2016

FrkLarsen

Første graviditet; ingen optakt overhovedet, vandet begyndte bare at sive da jeg stod ud af sengen og dernæst kom veer og slimprop. 

Anden graviditet; blev ramt af snot, hoste og ondt i halsen 1 uge inden jeg fødte (fødte 39+3, 14/12-16) og så kom der kvalme 2 dage inden fødslen. 

Vågnede med veer om natten, vandet gik først da jeg begyndte at få presseveer 

Anmeld Citér

27. december 2016

AnoMom

hautecouture skriver:

Grunden til jeg spørger er, at jeg er 37+0 idag og har de sidste par dage haft sådan en underlig fornemmelse af, at jeg ikke kommer til at gå helt til terminen - men kan ikke rigtigt forklare hvorfor jeg har det sådan.. udover lidt plukveer, lette lændesmerter og en virkelig underlig fornemmelse i babydunken (og resten af kroppen) har jeg ingen gener overhovedet.. men jeg kan huske at første gang der føltes det som om, at jeg fik veer ud af den blå luft fordi der absolut INGEN tegn var før veerne startede og slimproppen faldt ud.. det er jo heller slet ikke sikkert at min fornemmelse holder stik - men kunne nu alligevel godt tænke mig at høre hvordan I havde det i dagene op til fødslen?!  Og hvis I har været gravide mere end én gang - var der så forskel i "optakten"? 

Havde det præcis som du beskriver da jeg rundede 37+0 og bar overbevist om at jeg ikk gik til termin. Men 40+1 kom veerne og 40+2 var han født ;-)

Anmeld Citér

1. januar 2017

hautecouture

Der er ikke sket en skid  Jo, igår aftes under hovedretten var jeg virkelig nervøs for, at jeg fik veer - jeg fik SÅ ondt i den nederste del af maven og i lænden. Holdt masken (ville ikke skabe unødig "panik") men hold nu FAST hvor gjorde det ondt.. men så stoppede det ligesom igen noget tid efter og jeg kunne spise dessert i fred og fordragelighed  I nat kom det lidt igen, men slet ikke på samme voldsomme måde og idag har det været ok udover lidt øget udflåd... KOM NU UD!! Er træt af at være gravid 

Anmeld Citér

1. januar 2017

Tip!

Jeg havde kun ustyrlig lyst til at gøre rent og handle ind til en hel uge.. det havde jeg planer om at gøre søndag, men natten til søndagen gik vandet da jeg havde været oppe og tisse ved 2 tiden.. 

Anmeld Citér

1. januar 2017

Muhmi

hautecouture skriver:

Jeg får tiltagende plukveer et par dage før, dårlig mave hver dag i 14 dage før ca. og føler mig tung nedad til. Sådan har det været hver gang og føler det allerede nu her så tror heller ikke helt jeg går tiden ud.. Men fødte også 1 uge før termin med den yngste, så det er ikke helt unormalt for mig at føde før tid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.