malou skriver:
smiler.... nu når du har fortalt hele Baby.dk at du har scoret.... så regner du vel ikke med at din historie stopper der vel?????!! haha.... ud med sproget.. vi skal da VIDE DET HELE!!!
knus malou som altid er herre nysgerrig
Nu skal du høre, søde nysgerrig, Malou ..

Det starter egentlig helt tilbage til skanderborg festivallen igår, hvor jeg var sammen med ham her gutten. Han var jo en rigtig go ven, og efter vi havde været sammen gik vores "venskab" lidt i stå , så jeg tænkte "NEVER AGAIN!" hvis det skal gå udover venskaber ..
Det viste sig så, at grunden til at det sådan var gået lidt til, var fordi han havde været sammen med den her tøs, i en brandret, som jeg absolut ikke bryder mig om, og han var lidt nervøs for at sige det til mig .. Men som jeg sagde "hvis du er glad, er jeg glad!" (Var selvfølgelig pisse træt af det ikke var mig

)
Nå, vi kommer så til Herning i fredags, og aftenen starter ud stille og roligt.
Ham her gutten og jeg småflirter lidt , hvilket vi ALTID gør når vi er i samme lokale - Fulde eller ej , og hen på aftenen, bliver det til mere, sådan nussen, og kyssen på kinden og sådan .. Ja, og så førte det ene til det andet, og så blev jeg pludselig snavet i gulvet - I LIIIIKE
Nu er planen så den, at han kommer her på onsdag, og bliver til torsdag - og jeg GLÆDER MIG , som et lille barn der glæder sig til juleaften .. Jeg har så meget kriller i maven .. Føler mig som en på 14 igen
Anmeld