Av for den lede!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. december 2016

Anonym trådstarter

Hejsa.  Jeg er gravid og er 32 uger henne. Jeg opdager nu at det jeg troede var irritation ved numsehullet rent faktisk nok er en hæmoride! 

Det bløder ikke men gør pokkers ondt og svier.  Det er en rund himstergimst på str.  Med en tommelfingernegl.  Lyder det ikke som en hæmoride? 

Hvad gør man desuden med sådan en? Har stillesiddende arbejde så det er lidt noget hø

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2016

"Anarkisten"

Jo, det lyder som en hæmoride. De kan gøre meget ondt og været generende, alt efter hvor de sidder og hvor store de er. 

Creme og evt stikpiller fra doktor. Virker ganske udemærket og ganske hurtigt 

Anmeld Citér

26. december 2016

Anonym trådstarter

"Anarkisten" skriver:

Jo, det lyder som en hæmoride. De kan gøre meget ondt og været generende, alt efter hvor de sidder og hvor store de er. 

Creme og evt stikpiller fra doktor. Virker ganske udemærket og ganske hurtigt 

Hmm...  Kommer nok ikke uden om lægen så

Her går man og tænker,  hæmorider nej det får jeg da ikke og så bum.. 

Preggo life.. 

Anmeld Citér

27. december 2016

Anonym

Jeg bruger aloe vera gel. Det er fantastisk mod kløen og holder hæmoriden nede. Den går dog ikke helt væk men jeg har ikke haft brug for at gå til lægen med den og i perioder mærker jeg inet til den. Har haft hæmorider on/off siden mit første barn for 14 år siden. Men indenfor det sidste år har jeg brugt aloe vera gel og det har hjulpet meget. Har aldrig opsøgt lægen pga af det, hvilket man nok bør. Men ja syns simpelthen det er et alt for pinligt problem også selvom det helt sikkert er helt almindeligt. Så aloe vera gel er min bedste ven hvad det angår og bruger det minimum hver 2-3 dag en til to gange dagligt i nogle perioder og når det er værst flere gange hver dag. Det kan bla købes billigt i Bilka for 30 kr for en tube på 150 ml. I netbutikker fås det til mellem 50-100 kr og i Matas koster en tube ca. 110 kr.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.