Positiv efter tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. december 2016

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg gik over tid og tog en test og den blev positiv dagen efter så tænkte jeg at den kunne jeg ikke regner med.. så nu er der gået yderligere 6 dage og har ikke fået menstruation har taget en test til morgen og  den er blevet positiv efter 3 timer..

Kan man slet ikke regne med sådan noget?

Knus 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2016

FHR

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg gik over tid og tog en test og den blev positiv dagen efter så tænkte jeg at den kunne jeg ikke regner med.. så nu er der gået yderligere 6 dage og har ikke fået menstruation har taget en test til morgen og  den er blevet positiv efter 3 timer..

Kan man slet ikke regne med sådan noget?

Knus 

Nej det kan du ikke regne med. 

Anmeld Citér

26. december 2016

Baby2017

Jeg smed en test ud og efter 8 timer så jeg den var blevet positiv.  Jeg var så godt nok gravid og kunne med en ny test,  teste meget svag positiv indenfor tid.  Denne forsvandt dog igen da testen var nogle timer gammel.  Det var også to forskellige.  Man kan som hovedregel ikke regne med svaret efter tid,  men er du sikker på der ikke er et eller andet indenfor tid og den bare er meget svag? 

Anmeld Citér

26. december 2016

AnoMom

Nej man kan ikke gå udfra teste over tid. De skal beregnes som negative/ugyldige. 

Anmeld Citér

27. december 2016

Anonym trådstarter

Æv idag har jeg så fået menstruation... Men har stadig symptomer på graviditet..

Anmeld Citér

27. december 2016

FHR

Anonym skriver:

Æv idag har jeg så fået menstruation... Men har stadig symptomer på graviditet..

øv bøv 

ved det er irriterende at høre, men for din egen skyld så prøv at slap lidt af med det symptom halløj, de første 3 måneder i projektet har jeg aldrig "følt" mig så gravid. 

Nu er jeg 7 uger henne, og har altså aldrig haft så lidt symptomer  jeg har set hjertet slå og det hele er som det skal være 

mange bliver gravide når de mindst venter det. Jeg blev gravid lige da jeg stoppede med ÆL test og slappede af. 

Bare et godt råd 

Anmeld Citér

27. december 2016

Kristinaaa

Anonym skriver:

Det er nok bare psykologisk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.