Menstruationen er svag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.889 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. december 2016

Butterfly

Hej 

Jeg oplevede ved min mens. i sidste måned at jeg kun blødte i lidt over et døgn og så stoppede min mens. i næsten et helt døgn og de efterfølgende to dage var det kun meget lidt brunligt mens. der kom.

Nu står jeg efter halvanden døgn igen med en mens. der er stoppet, så forventer at "resterne" kommer de næste par dage.

Men undre mig over hvorfor min mens. pludselig ter sig sådan - er der andre der har oplevet dette?

Jeg er 27 år og har været af mine p-piller i halvandet år og har en regelmæssig mens. på 28 dage. Jeg tog g-test sidste måned og den var negativ. Jeg tog en g-test i onsdags og jeg fik min mens. lørdag morgen, som var negativ. Så tænker ikke at det er på grund af graviditet denne gang heller.

Knus ❤

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2016

Butterfly

Slet ingen der har prøvet det? 

Anmeld Citér

27. december 2016

Butterfly

Slet ingen? 

Anmeld Citér

27. december 2016

Meyer

Profilbillede for Meyer

Både og min mens er blevet svagere med tiden. Men ikke markant som din. Jeg gik fra at bløde kraftig i tre dag og have en mens som varede 5-6 dage til at bløde moderat i to dag og have en mens som var 4-5 dage. Da min mens ændre sig gik jeg til læge og blev undersøgt for nogle stofskifte sygdomme, overgang ældre, blod og jern mangel. Det eneste de fandt ud af var at mit jern depot var lavt, hvilket er normalt for mig da jeg er dårlig til at optage jern. Alt i alt kunne de ikke finde ud af hvorfor. Så jeg nyder at min mens er svag, hvilken jeg synes er super. Så jeg synes du skal smutte en tur til læge

Anmeld Citér

28. december 2016

Butterfly

Meyer skriver:

Både og min mens er blevet svagere med tiden. Men ikke markant som din. Jeg gik fra at bløde kraftig i tre dag og have en mens som varede 5-6 dage til at bløde moderat i to dag og have en mens som var 4-5 dage. Da min mens ændre sig gik jeg til læge og blev undersøgt for nogle stofskifte sygdomme, overgang ældre, blod og jern mangel. Det eneste de fandt ud af var at mit jern depot var lavt, hvilket er normalt for mig da jeg er dårlig til at optage jern. Alt i alt kunne de ikke finde ud af hvorfor. Så jeg nyder at min mens er svag, hvilken jeg synes er super. Så jeg synes du skal smutte en tur til læge

Jeg har været ved lægen og få taget en blodprøve og det hele så fint ud. Jeg skrev til min læge og han svarede at jeg kunne få en henvisning til en gynækolog hvis jeg mente jeg gerne ville ha tjekket op på det, selvom han ikke mente der var noget at være nervøs over 

Men nu har jeg ikke haft mens. siden søndag eftermiddag. Det har kun været brunligt og så troede jeg det var ovre i dag. Så kæresten og jeg hyggede her fra morgen af og da jeg så har været i bad og fået tøj på og sådan, så ville jeg lige på toilettet.. og her var der helt frisk blød, som om mens. lige var startet  så nu forstår jeg slet ingenting 

Anmeld Citér

28. december 2016

A-1995

Min mens varer kun i knap 1 døgn og min cyklus er på 45 dage...��

Jeg har ikke tænkt nærmere iver hvorfor, jeg nyder bare at det er så nemt overstået ��

Anmeld Citér

28. december 2016

Butterfly

A-1995 skriver:

Min mens varer kun i knap 1 døgn og min cyklus er på 45 dage...��

Jeg har ikke tænkt nærmere iver hvorfor, jeg nyder bare at det er så nemt overstået ��

Troede også mit var ovre.. men efter 2,5 dag hvor det har været brunligt, er det kommet stærkt tilbage 

Anmeld Citér

30. december 2016

Butterfly

Jeg har stadig brunt udflåd og indimellem mens. smerter (ikke kraftige).

Jeg kan ikke forstå hvad der foregår.

Først mens. i lidt over et døgn (startede lørdag) så var der slet ingen ting i halvanden døgn og så kom det brune udflåd. Da jeg så troede det var væk onsdag, hygger kæresten og jeg. Bagefter er det helt frisk blod resten af dagen. Her kommer der brunlige udflåd tilbage - vi har torsdag i dag. Jeg har haft mens. smerter (ikke kraftige) de sidste par dage.. hvilket jeg ikke kan forstå i og med at min mens. ligesom ikke rigtigt er der?

Jeg er ved at blive vanvittig over dette, da jeg aldrig har haft en mens. lige som denne. Det giver en masse spekulationer om det kan være en graviditet (på trods af negativ test i weekenden), cyster, eller om det simpelthen bare er min krop der opfører sig råddent 

Anmeld Citér

30. december 2016

Anonym

Hej. 

Jeg forstår godt du bliver forvirret. Jeg oplevede også en forvirrende mens. Den blev mindre og mindre med tiden på p-piller, men lige pludselig blev det mere ud af det blå. Så varede den 7 dage hvor den havde varet 4. Blødte kun "rigtigt" i 3-4 af dagene. Jeg oplevede samtidig hvad jeg opfattede som heftig pms, selvom jeg har læst mig frem til at det burde blive "behandlet" med p-piller. Min forsvandt også måske mandag-tirsdag (var begyndt langsomt onsdag) og efter hygge med kæresten så kom det pludselig igen. Tror jeg havde en uge med 9 dage og besluttede mig simpelthen for at stoppe med p-piller og begynde på en anden præventionsmetode, da det ikke virkede til at de gavnede vildt meget. Måske et skift i p-piller er en mulighed?  Håber du finder ud af det.

Anmeld Citér

30. december 2016

Butterfly

Anonym skriver:

Hej. 

Jeg forstår godt du bliver forvirret. Jeg oplevede også en forvirrende mens. Den blev mindre og mindre med tiden på p-piller, men lige pludselig blev det mere ud af det blå. Så varede den 7 dage hvor den havde varet 4. Blødte kun "rigtigt" i 3-4 af dagene. Jeg oplevede samtidig hvad jeg opfattede som heftig pms, selvom jeg har læst mig frem til at det burde blive "behandlet" med p-piller. Min forsvandt også måske mandag-tirsdag (var begyndt langsomt onsdag) og efter hygge med kæresten så kom det pludselig igen. Tror jeg havde en uge med 9 dage og besluttede mig simpelthen for at stoppe med p-piller og begynde på en anden præventionsmetode, da det ikke virkede til at de gavnede vildt meget. Måske et skift i p-piller er en mulighed?  Håber du finder ud af det.

Jeg har ikke været på p-piller i halvandet år - så det er ikke derfor 

Men lyder da også som en forvirrende omgang du har været igennem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.