... Frustreret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. december 2016

Anonym trådstarter

Godaften, håber I har haft en dejlig jul  

Sagen er den, at jeg testede positiv på ægløsningstest d. 5/12 og havde derfor regnet med, at jeg ca. 2 uger efter (19/12) fik mens eller en positiv graviditetstest, hvis jeg var heldig. 

Men den er ikke dukket op endnu, er på dag 39 i cyklus.. Har nogen af jer prøvet det?   

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Sagen er den, at jeg testede positiv på ægløsningstest d. 5/12 og havde derfor regnet med, at jeg ca. 2 uger efter (19/12) fik mens eller en positiv graviditetstest, hvis jeg var heldig. 

Men den er ikke dukket op endnu, er på dag 39 i cyklus.. Har nogen af jer prøvet det?   

? 

Anmeld Citér

26. december 2016

Mortil2piger18

Anonym skriver:

Ja mange gange desværre. Enten er ucyklus uregelmæssig eller også spiller psyken ind

Anmeld Citér

26. december 2016

Baby2017

Jeg prøvede at gå over tid med ti dage i starten af året inden pb. 

Hvis du har været på p piller kan de jo stadig gøre din cyklus uregelmæssig. 

Ved mig var det nok p pillerne der stadig drillede for de efterfølgende måneder lå den på 26-28 dage som er perfekt for en cyklus. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.