Åh for en øv jul :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
4 svar
2 synes godt om
24. december 2016

Tystys14

Bliver simpelthen nød til at få luftet mine bekymringer. 

Idag har stået på ren kaos, og øv jul hos farmor. (Ikke hendes skyld vel og mærke). Vi endte med at tage tidligt hjem pga vores mindste begyndte at få svært ved at trække vejret og hostede voldsomt. 

Vi kommer hjem og får puttet en meget slatten pige. Vælger at tage hendes temp. men hun har ikke feber, puha tænker mor. 

Efter en lille time begynder hun at hoste underligt og kan ikke få luft ind. Min mand får hende udenfor og det lod til at hjælpe hende ??? 

Der går dog ikke længe før vi må ringe efter hjælp, og nu sidder jeg her med min store sovende pige, imens far er kørt på hospitalet med den lille akut. 

Føler jeg er ved at gå helt i stykker... det at sidde her og vente... jeg aner ikke hvad der forgår nu. Har sådan lyst til bare at tude løs, men har jo en stor pige som allerede er ret påvirket af aftenen og kun vil være hos mig lige nu.  

Min trøst er at far nåede at få sutter og vovvov med i farten. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2016

klmf

Ej hvor synd for jer  Har din mand ringet med nyt? 

God bedring til datteren og knus til dig.

Anmeld Citér

24. december 2016

Camellia

Jeg sender en masse tanker og håber på godt nyt! 

Anmeld Citér

25. december 2016

Mamacita til 2 piger

Det kunne lyse som en omgang falsk strubehoste. Det florerer der vidst meget af i øjeblikket. Det er heldigvis ufarligt, men kan føles meget voldsomt. God bedring med hende..  

Anmeld Citér

25. december 2016

Tystys14

Tak for jeres svar. Hørte først noget i nar kl lort pga de lige ville have hende til observation. 

De kom hjem i morges, da de ikke oplevede ændringer i tilstanden og hun så gerne ville hjem igen. 

Hun er ramt af falskstrobehoste, men pga nogle andre symptomer var lægen nat, bekymrer for det kunne være kold lungebetændelse. Det fik vi heldigvis afkræftet her til morgen puha. 

Nu tager vi julerevance idag, med de gaver der ikke blev åbnet, de raflegaver der ikke blev raflet om og den risalamande der ikke blev spist. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.