Hvordan skal man sige det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
5 svar
1 synes godt om
24. december 2016

Teenfreaker

hej alle sammen, 

min kæreste og jeg fandt for nyligt ud af at vi venter os, så jeg ville bare hører om i havde nogen ideer eller tanker om hvordan man eventuelt bryder det til de kommende bedsteforældre, især fordi vi begge er unge. 

Glædelig jul!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2016

2721

Her sagde jeg det bare. Det var over en telefon opringning, ikke noget fancy.

Anmeld Citér

24. december 2016

MorTilN

Til mine forældre gav vi en buket blomster og en pakke chokolade og sagde bare "det fra os alle 3" og lod dem så regne ud hvad det betød... til hans forældre pakkede vi en sut ind med et brev hvor der stod "Hej farmor og farfar, vil i ikke passe på min sut til vi ses til sommer. Mor og far glemmer den jo sikkert. Hilsen jeres barnebarn" ind og gav dem den her jule aften dag... Vi er 23 og 25, vores familier har så vist at vi prøver og få børn da vi har været i behandling, men har ikke vist det var lykkedes selvom forsøget blev afbrudt...

Held og lykke med annonceringen vores er hvertfald blevet taget rigtig godt imod 

Anmeld Citér

24. december 2016

Teenfreaker

Viventerpådig skriver:

Til mine forældre gav vi en buket blomster og en pakke chokolade og sagde bare "det fra os alle 3" og lod dem så regne ud hvad det betød... til hans forældre pakkede vi en sut ind med et brev hvor der stod "Hej farmor og farfar, vil i ikke passe på min sut til vi ses til sommer. Mor og far glemmer den jo sikkert. Hilsen jeres barnebarn" ind og gav dem den her jule aften dag... Vi er 23 og 25, vores familier har så vist at vi prøver og få børn da vi har været i behandling, men har ikke vist det var lykkedes selvom forsøget blev afbrudt...

Held og lykke med annonceringen vores er hvertfald blevet taget rigtig godt imod 

Super søde måder at gøre det på, og tillykke!! 

Min kæreste og jeg er henholdsvis 23 og 20, så vi er lidt yngre.. 

men tak for inspirationen!! 

Anmeld Citér

25. december 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min eks og jeg var hhv 18 og 19 år da jeg blev gravid på p-piller.

Jeg panikken og ringede til min mor før jeg overhovedet havde fortalt min eks om det, så hun var den første der fik det at vide. 

Med hans forældre satte vi os ned og fortalte det, og havde en snak om hvordan og hvorledes, og om at vi ikke vidste om vi ville beholde barnet eller hvad. 

Men altså det var jo også lidt en krise for os at stå i lige pludselig

Anmeld Citér

25. december 2016

mamatobe

Vi spurgte begge hold bedsteforældre, om de kunne komme til en ekstra fødselsdag i maj

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.