Sujan skriver:
Sidder her og er møgsur og ked af det.
Mig og min kæreste har aftalt vi ikke giver hinanden julegaver. Vi giver en lille ting fra børnene og det skulle så være det. Vi prøver at spare op til ferie og en ny seng til næste år. Vores økonomi har været stram, men vi har fået købt alle gaver her til jul og fordi vi har sparet op har det hele hængt sammen.
Min kæreste har ikke haft tid til at købe gave til mig, fra børnene, før i dag - fair nok. Har så lige fundet ud af han har købt en ny telefon til mig i gave! For rigtig mange penge. pengene er fra alt det ekstra arbejde han har haft det sidste stykke tid. Problemet er, at det ikke er det vi har aftalt! Pengene skulle bruges til opsparing og til vores bil som skal repereres her til januar.
Jeg er så sur. Vi har ikke råd til det.
Nu skal jeg sidde i morgen og pakke en gave op, som jeg ikke har lyst til at få. En gave hvor jeg vil kræve han får pengene tilbage så vi har råd til de ting vi har aftalt. Synes det også er mega pinligt at skulle pakke den gave ud foran hans forældre, som vi for 2 måneder siden lånte penge af (de er betalt tilbage), men de ved vi har en masse vi skal bruge penge på næste år (renovering af hus m.m).
Synes han har ødelagt min jul, for vil være sur og ked af det hele dagen i morgen. Øv hvor er han irriterende. Ved han jo selvfølgelig bare prøver at gøre mig glad, men ved bare de næste måneder ikke hænger sammen økonomiske pga af det. Synes han er så uansvarlig. Tænker jeg må konfronterer ham i morgen inden vi skal afsted. Hele dagen vil bare være ødelagt. :-( magter det simpelthen ikke.
Det ville jeg finde utroligt kedeligt.
Jeg kan godt forstå dit ræssonement, men du kan ikke bestemme, hvad din mand vil bruge de penge på, han selv har tjent. Han må mene du fortjener det, og at i nok kan undværre ny seng og rejse.