Symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. december 2016

susanne andersen

Hej alle sammen!

Jeg er helt ny her inde, men har tusinde af spørgsmål, selvom jeg har prøvet at google mig til det meste

Nå men sagen er altså, at min kæreste og jeg prøver meget at få et barn. Vi har prøvet i et år her i slutningen af februar, men der er intet sket.

Jeg havde dog en fornemmelse for 3 måneder siden, hvor lægen mente jeg havde fået en spontant abort, men var max 2 uger henne. Der er så intet sket siden .

Hvornår er det tidligst at mærke symptomer? jeg går og har ondt i mit underliv, (menstrations smerter) men den skal først komme omkring nytårs aften. Går og har syg meget humør svingninger, men jeg vil ikke bilde mig selv ind at jeg er gravid, da det kan give mig falske symptomer!

Håber virkelig i kan hjælpe mig!

og tak på forhånd med svarede!  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2016

En til?

Hejsa. 

Du kan sagtens få indbildte symptomer - men omvendt kan de skam også bære ægte. 

Med min første tror jeg, det har været implantationen, jeg mærkede... jeg havde stiksmerter nær den ene æggestok i det meste af min vågne dag, samtidig med at mine brystvorter blev ualmindeligt ømme. 

Det stoppede dog hurtigt, og jeg troede, jeg alligevel ikke var gravid... indtil jeg så testede ved mgl mens

Med nummer to havde jeg et døgn med (lavtsiddende) mavesmerter i 23 timer - knapt to uger senere stod jeg med positiv test

Jeg håber for dig, at du får to streger til nytår!! 

Anmeld Citér

27. december 2016

susanne andersen

Jeg håber også inderligt den er der denne gang! Det kunne være den bedste julegave vi kan få os! Tør bare ikke håbe for meget, for bliver så skuffet! 

Jeg har ingen smerter i underlivet i dag, men har lidt med mine bryster. Også har jeg gået med kvalme i over en måned nu, men det kan også være pga stress med eksamen og julegaver ��. jeg skal teste i weekenden ☺. Og tak for svar! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.