Eksperthjælp: Gravid , hjælp! Der er juleferie hos lægen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.340 visninger
2 svar
1 synes godt om
23. december 2016

Lisbeth Jess

Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid, og jeg er ikke sikker på at jeg vil havde det?
Hvad skal jeg gøre, min læge har lukket??? og jeg aner ikke hvor længe jeg har været gravid.. HJÆLP

Lisbeths svar

Hej !

Det må være et chok ,når du ikke er ønsket gravid og du er usikker på ,hvor langt du er henne.

Lige nu her dagen inden jul, og med helligdage forude er der ikke meget at gøre.

På hospitalet bliver der ikke lavet indgreb før på tirsdag.

Jeg vil foreslå dig;

Tænk efter, hvor lang tid er det siden du havde menstruation?Tidspunkter hvor du tror, du kan være blevet gravid. Du må kunne indkredse tidspunktet.sådan ca.

Har du mærket noget i din krop, træthed, ømme bryster, kvalme, hyppige vandladninger?Hvor længe ?

Når du har fundet et ca tidspunkt, må du tage lidt fri fra problemet. her i julen.

Læg det på hylden, og mærk efter omkring fremtiden.

Der sker ingenting ved du først får fat på lægen på tirsdag.

Er det inden 12 uge ingen problemer, er det efter, skal der lidt mere snak til.

Håber du alligevel får en rimelig jul og ønsker dig alt godt i det nye år.Sender et stort varmt knus.

Varme Hilsner 

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2016

Bitten1992

Hej Lisbeth tak for hurtigt svar. Jeg får altid kun menstruation hvert halve år. og havde det sidst for ca 3 mdr siden. så skal først have min næste om ca 3 mdr. så kan ikke rigtigt gå ud fra min cyklus. 

Jeg er derfor bange for hvor længe jeg har været gravid?
jeg har haft ømme bryster, ondt i underlivet og hyppig vandladning i ca 3 uger. og har ikke rigtigt haft nogen appetit i ca 2 uger. men aner jo intet om hvordan og hvornår man begynder at få de symptomer. 

Jeg må nok indrømme jeg er lidt panisk lige nu, og meget rundt på gulvet. er bange for at jeg er over 12 uger, da jeg ikke har noget som helst at regne ud efter om hvornår osv det skulle have været sket. 

Som livet dog konstant overrasker en. 

Du må have en rigtigt dejlig jul. 
mange hilsner herfra

Anmeld Citér

23. december 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg må ærligt indrømme at jeg havde ringet til vagtlægen vis jeg var dig ville ikke vente så længe med at finde ud af hvor langt jeg var når du ikke ved om du vil beholde det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.