Svamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
8 svar
2 synes godt om
23. december 2016

Anonym trådstarter

Hej. Jeg var til lægen går, fordi jeg har skedesvamp, men min læge sagde jeg ikke måtte behandle det? Og det har jeg bare hørt man gerne må, så er blevet lidt i tvivl. Nogen der kan hjælpe?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Er du gravid?

Anmeld Citér

23. december 2016

Tascha26

Hej. Jeg var til lægen går, fordi jeg har skedesvamp, men min læge sagde jeg ikke måtte behandle det? Og det har jeg bare hørt man gerne må, så er blevet lidt i tvivl. Nogen der kan hjælpe?

Det må behandles med canesten creme. Blev jeg behandlet med 3 gange i min graviditet. 

Anmeld Citér

23. december 2016

Anonym trådstarter

Tascha26 skriver:

Det må behandles med canesten creme. Blev jeg behandlet med 3 gange i min graviditet. 

Kun cremen ingen piller? For synes ikke det plejer at gå væk ved creme?

Anmeld Citér

23. december 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Er du gravid?

Ja

Anmeld Citér

23. december 2016

God-mor

Anonym skriver:

Jeg skulle behandle det med canesten creme i sin tid og endte med at få stikpille af to omgange, da jeg havde det kronisk. Det var så ubehageligt! I denne graviditet har jeg heldigvis ikke haft det. 

Du må helst ikke have svamp når du føder, da der kan smitte baby (fik jeg at vide). 

Anmeld Citér

23. december 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg tror du har misforstået din læge. Det skal jo netop behandles med f.eks Canesten. Man må bare ikke bruge indføringshylstret, tror jeg nok det er. 

Det er da ikke til at holde ud at have svamp. Gå en tur på apoteket og få rådgivning!

Anmeld Citér

25. december 2016

Tascha26

Anonym skriver:

Kun cremen ingen piller? For synes ikke det plejer at gå væk ved creme?

Fik også en pille man skulle putte op i skeden.. men ingen tabletter til spisning 

Anmeld Citér

25. december 2016

"Anarkisten"

Anonym skriver:

Du kan både behandle med Canesten og Brentan. Hvis du vælger Canesten, hvor der kan behandles med både vagitorie og creme, må du bare ikke brug indføringshylstret. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.