Om 16 dage!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
0 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. december 2016

Mo9ca

Der har jeg termin med lillesøster. Det er ganske fantastisk, at vi er nået så langt. 3 spontane aborter skulle der til før det lykkedes. 

Vi har i forvejen to sunde og raske sønner som der ingen problemer var, at blive gravide med.  Så det har været ganske traumatisk at gennemgå sådan et forløb som vi har været i gennem. Jeg havde faktisk besluttet mig for, at hvis det ikke lykkedes denne gang, så skulle vi ikke prøve igen. Så måtte vi "bare" justere på vores drøm om 3 børn og være taknemmelige for de to skønne drenge vi har. 

Men denne gang skulle endelig være lykkens gang. Jeg føler mig allerede utrolig taknemmelig for, at mine bønner er blevet hørt, selvom hun ikke er her endnu. 

Ville egentlig ikke så meget med dette indlæg, andet end at gyde håb til dem som har problemer med at opnå en levedygtig graviditet. Jeg troede ikke længere på, at jeg skulle være en af dem som lykken tilsmilede, efter 3 spontane aborter, men nu står vi her, 16 dage fra terminen med vores lille mirakel. Så bliv ved med at drømme og håbe. For det kan lykkes. 

Hvor jeg dog glæder mig usigeligt til at holde hende i mine arme. Større "julegave" kan man vidst ikke få.

Knus og god jul til jer derude

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.