Test monstre - hvornår testede i postivt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2016

Makje9113

Anonym skriver:

jeg er 3+2 idag ville jeg overhovedet kunne få en streg ud af det? 
jeg testede 3+0 og den var bragende negativ . 

Udover det har jeg ingen symptomer , udover vi har dyrket en masse sex omkring min æggeløsning og på dagen. 

Testede positivt 3+0. Men tænker nu at de fleste først kan omkring menstruationstidspunktet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2016

FHR

Den øverste aften 3+2 

og den nederste morgen 3+3 

jeg er 6+3 Idag ca. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. december 2016

Anonym trådstarter

Hold nu op jeres er tydelig :-D har fået en svag svag svag streg som ikke kan fanges på mobilen endnu 

Anmeld Citér

24. december 2016

Kristinaaa

Jeg lovede mig selv kun at tage en test hvis jeg viste symptomer. Lagde igår mærke til at jeg havde ekstremt ømme bryster, så jeg tog en test i morges. Den var positiv og jeg er 4+1

Anmeld Citér

25. december 2016

Stine2390

Jeg tog en test idag, hvor jeg skulle være 4+4, men jeg er også i tvivl om det virkelig kan være sandt. Billedet er efter 2 min. Men der står at man allerede kan aflæse positiv efter 1 min, så ved ikke om det er falsk positivt.  Billede nr 2 er efter 15 min. 

Anmeld Citér

25. december 2016

mosterbob

Jeg tog en test idag, hvor jeg skulle være 4+4, men jeg er også i tvivl om det virkelig kan være sandt. Billedet er efter 2 min. Men der står at man allerede kan aflæse positiv efter 1 min, så ved ikke om det er falsk positivt.  Billede nr 2 er efter 15 min. 

Den er da helt helt perfekt positiv.

Mine blev også først positive uden for den normale aflæsningsfrist, og lige nu render resultatet rundt og er halvandet år og leger med Brio-tog, mens hans lillebror/søster ligger inde i maven (Denne gang blev testene dog positive efter tid 3+0 og før tid 3+2)

Anmeld Citér

25. december 2016

mosterbob

Stine2390 skriver:

Den er da helt helt perfekt positiv.

Mine blev også først positive uden for den normale aflæsningsfrist, og lige nu render resultatet rundt og er halvandet år og leger med Brio-tog, mens hans lillebror/søster ligger inde i maven (Denne gang blev testene dog positive efter tid 3+0 og før tid 3+2)

Anmeld Citér

27. december 2016

Anonym trådstarter

Stort tillykke jer alle har idag testet negativt 4+0 

min cyklus er normalt 31 dage så løbet er kørt og ved at min æggeløsning fandte sted på 13 dag 

Anmeld Citér

30. december 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Stort tillykke jer alle har idag testet negativt 4+0 

min cyklus er normalt 31 dage så løbet er kørt og ved at min æggeløsning fandte sted på 13 dag 

min cyklus ligger på ca. 30 dage, og begge gange har jeg først kunnet teste positiv da jeg var hhv. 5+ og 4+5 henne.

Anmeld Citér

30. december 2016

Erelkjaer

jeg er 3+2 idag ville jeg overhovedet kunne få en streg ud af det? 
jeg testede 3+0 og den var bragende negativ . 

Udover det har jeg ingen symptomer , udover vi har dyrket en masse sex omkring min æggeløsning og på dagen. 

Jeg testede meget svagt positiv 6+4, og symptomerne kom først omk 10+

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.