Ville i mene jeg er gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2016

Anonym

For mig ser den overhovet ikke posetiv ud. Jeg har taget MANGE teste gennem tiden fordi vi kæmpede med at blive gravide og de to gange jeg er blevet gravid her stegerne været helt klare røde! Gå lige til lægen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2016

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Den er positiv 

Anmeld Citér

27. december 2016

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

Positiv 

var i kun samm den enkelt dag uden beskyttelse og han trak sig samtidigt ud troede ikk man kunne blive gravid når man trak sig ud eller jo men at man skulle være ekstremt heldig 

Mener du det alvorligt? Er der helt seriøst stadig nogen i Danmark 2016 som tror, at det der med at trække sig ud er en sikker form for prævention?? Det synes jeg faktisk er enormt bekymrende. 

Anmeld Citér

27. december 2016

Anonym

Mener du det alvorligt? Er der helt seriøst stadig nogen i Danmark 2016 som tror, at det der med at trække sig ud er en sikker form for prævention?? Det synes jeg faktisk er enormt bekymrende. 

Prøv hør, det er ikke mere end 1 måned siden hvor andre fortalte herinde, at det noget vås at man kunne blive gravid på den måde.  

Så jeg tror der er mange delte meninger, om hvor vidt den holder stik. Så jeg har vel lov til at sætte min tvivl, når der er forskellige meninger om det. Tak skal du have. 

Anmeld Citér

27. december 2016

ErDetSnartNU

Anonym skriver:

Prøv hør, det er ikke mere end 1 måned siden hvor andre fortalte herinde, at det noget vås at man kunne blive gravid på den måde.  

Så jeg tror der er mange delte meninger, om hvor vidt den holder stik. Så jeg har vel lov til at sætte min tvivl, når der er forskellige meninger om det. Tak skal du have. 

... og den kommentar viser meget tydeligt, hvorfor man ikke ukritisk skal tro på alt, hvad man læser på nettet. 

Anmeld Citér

27. december 2016

Anonym

ErDetSnartNU skriver:

... og den kommentar viser meget tydeligt, hvorfor man ikke ukritisk skal tro på alt, hvad man læser på nettet. 

Okey men man vælger vel selv hvad man mener er sandt, måske min læge så skulle snakke med dig også, du ved åbenbart mange ting. 

Anmeld Citér

27. december 2016

Kristinaaa

babymavse skriver:

Min kæreste og jeg var sammen  uden beskyttelse den 12 og han trak sig ud inden han kom....

Har i dag taget en test  som jeg er meget i tvivl om...

Kan jeg være gravid hvad mener i??

Har haft en der var mere svag og der var jeg gravid. Mistede dog også barnet efter 3 uger ��

Anmeld Citér

27. december 2016

mija

Anonym skriver:

For mig ser den overhovet ikke posetiv ud. Jeg har taget MANGE teste gennem tiden fordi vi kæmpede med at blive gravide og de to gange jeg er blevet gravid her stegerne været helt klare røde! Gå lige til lægen 

Graviditets streger skal ikke være lige røde før de er positive 

Anmeld Citér

27. december 2016

pb2017

Anonym skriver:

Det har ikke noget at sige, hvor kraftigt farvet teststregen er  Så jeg vil bestemt mene den er positiv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.