reagere meget kraftigt ved skift (delebørn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. december 2016

Anonym trådstarter

Hej damer. 

Jeg er så pisse ulykkelig. Jrg har 3 børn med min ex. Den på 7 og 12 fungere det rigtig godt for men vores datter på 9  reagere meget voldsomt når de efter 7 dage hos far igen er hos mig. 

Hun er konstant gal på mig de første 2 dage , afviser mig, snerre af mig ,taler grimt til mig . Hun siger ofte at jeg er dum og at hun ikke kan lide mig og ikke vil være hos mig men vil hjem til hendes far igen.  Efter et par dage er hun faldet til ro igen og vi nyder tiden sammen. 

Men hvor er det hårdt de 2 dage hvor jeg slet ikke kan kende min pige 

Hvordan griber jeg det an. ?  Jeg sørger for at rumme hende og hendes følelser. Og jeg sørger for at skabe så meget ro omkring hende.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2016

Anonym

Mange børn trives ikke med en 7/7 ordning.

Børn har brug for en fast base og vi voksne ville heller ikke bryde os om at have bopæl 2 steder og hele tiden skulle rykkes op og starte forfra. 

Jeg ville tale med hende og hendes far om at hun måske skulle til at bo noget mere hos dig.

Hvad med evt 9/5? 

Eller 10/4?

Det behøver jo ikke være den sædvanlige 12/2 ordning. 

Hun er en pige og savner nok sin mor og det at mangle en fast base kan også være medvirkende til at hun ikke trives.

Anmeld Citér

21. december 2016

mpr

Anonym skriver:

Hej damer. 

Jeg er så pisse ulykkelig. Jrg har 3 børn med min ex. Den på 7 og 12 fungere det rigtig godt for men vores datter på 9  reagere meget voldsomt når de efter 7 dage hos far igen er hos mig. 

Hun er konstant gal på mig de første 2 dage , afviser mig, snerre af mig ,taler grimt til mig . Hun siger ofte at jeg er dum og at hun ikke kan lide mig og ikke vil være hos mig men vil hjem til hendes far igen.  Efter et par dage er hun faldet til ro igen og vi nyder tiden sammen. 

Men hvor er det hårdt de 2 dage hvor jeg slet ikke kan kende min pige 

Hvordan griber jeg det an. ?  Jeg sørger for at rumme hende og hendes følelser. Og jeg sørger for at skabe så meget ro omkring hende.  

Kan det være at der skal laves en særaftale med hende så hun måske var 2 dage mere hjemme hos far? Selvfølgelig lytte til hende om hun havde behov for at der kom en ændring i hvordan det fungerede. Tænker ikke det skal ændres for de 2 som det fungere for  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.